media/marketing/reklama

UNIQA wystartowała z konkursem dla klientów

  • Wygraj MINI minimalnym wysiłkiem – ruszył konkurs dla klientów UNIQA
  • Klient kupując ubezpieczenie komunikacyjne UNIQA może wygrać samochód, skutery lub nagrody pieniężne
  • To kolejne działanie, po kampanii wizerunkowej i produktowej, budujące świadomość marki

 

Wystartował konkurs UNIQA „Wygraj MINI minimalnym wysiłkiem”. Klient, kupując ubezpieczenie komunikacyjne UNIQA, zyskuje ochronę, a dodatkowo może wygrać nagrody. Udział w konkursie jest prosty. Wystarczy kupić polisę komunikacyjną UNIQA i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Główną nagrodą jest samochód - nowy Mini Cooper. Do wygrania są również dwa włoskie skutery, a co tydzień 15 osób może zdobyć 100 zł.

- Połączenie dwóch marek chcemy celebrować z naszymi klientami, agentami i partnerami. Dlatego startujemy z konkursem dającym możliwość wygrania atrakcyjnych nagród „minimalnym wysiłkiem”. Cieszymy się, że już pierwszego dnia do konkursu zgłosiło się kilkadziesiąt osób. Mam nadzieję, że konkurs zachęci zarówno do odwiedzenia naszej nowej strony internetowej, jak i naszych agentów. Dzięki temu klienci będą mieli możliwość zapoznać się nie tylko ze szczegółami konkursu, ale również z naszą nową ofertą produktową – mówi Mariusz Skoczek, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży Bezpośredniej w UNIQA.

Konkurs wystartował 26 kwietnia i potrwa do 6 czerwca. Szczegóły są dostępne na www.uniqa.pl. O konkursie informuje spot reklamowy, który od dziś można zobaczyć w głównych stacjach TV.

- To pierwszy tej skali konkurs dla klientów UNIQA i kolejne działanie, dzięki któremu konsekwentnie budujemy świadomość marki. Pracując wiele lat dla AXA, staliśmy się mistrzem w kreowaniu wizerunku i łączeniu kampanii ATL ze sprzedażą. Mamy wszystko policzone i wiemy, jakich możemy spodziewać się efektów w rozpoznawalności marki, i w jakim czasie. Wizerunek, jako jeden z elementów, bardzo szybko przekłada się na sprzedaż, we wszystkich kanałach, nie tylko w online, ale także u agenta i partnerów. To jest sprzężenie zwrotne ze strategią omnikanałowości, którą zapoczątkowaliśmy jako AXA, ale rozwijamy i kontynuujemy już jako UNIQA – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA.

To kolejny projekt marketingowy UNIQA w tym roku. Dla przypomnienia - w lutym zaczęła się kampania wizerunkowa, a w kwietniu kampania promująca ubezpieczenie komunikacyjne.

- Po miesiącu kampanii wizerunkowej, wg badań Kantara, świadomość spontaniczna marki UNIQA wzrosła z 7 do 16 proc., a świadomość T3OM (top 3 of mind) z 2 do 8 proc. To dobry wynik i nie koniec naszych ambicji. UNIQA inwestuje w markę, bo naszym celem jest, aby marka weszła do pierwszej trójki marek ubezpieczeniowych w Polsce. Pierwsze wyniki wskazują na to, że ten plan właśnie się realizuje – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

Ideę kreatywną kampanii produktowej opracowała agencja reklamowa PZL. Powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Grupa UNIQA w październiku 2020 roku została właścicielem ówczesnych spółek AXA* w Polsce. 9 kwietnia 2021 roku nastąpiło połączenie prawne towarzystw ubezpieczeniowych i zmiana marki na UNIQA spółek AXA w Polsce. Od tego momentu w ramach Grupy UNIQA w Polsce działa 6 spółek: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń, UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, UNIQA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, UNIQA Powszechne Towarzystwo Emerytalne, UNIQA Polska oraz u-Services.


*Transakcja nie dotyczy innych firm działających w Polsce pod marką AXA – AXA Assistance, AXA Partners, AXA XL.

kontakt dla mediów
Katarzyna Ostrowska
Rzeczniczka Prasowa, UNIQA Polska
Katarzyna Ostrowska

rzecznik.prasowy@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce mają kompleksową ofertę ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i życiowych. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Ubezpiecza 70 proc. spółdzielni mieszkaniowych i ponad 40 proc. wspólnot mieszkaniowych. Polisy UNIQA można kupić w placówkach wyłącznych, jak też w multiagencjach oraz u brokerów. UNIQA w Polsce była wielokrotnie nagradzana. Uzyskała tytuł Instytucji Roku nadany przez niezależny portal MojeBankowanie.pl za rok: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 i 2020. W 2019 roku otrzymała odznakę Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów przyznawaną instytucjom, które budują najlepsze relacje z klientami i zapewniają im usługi najlepszej jakości. W 2020 roku zdobyła tytuł Superbrands 2020 i znalazła się w gronie najsilniejszych marek w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl

 

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2020 r. Grupa UNIQA zebrała 5,6 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji oraz na Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama

kontakt dla mediów
Katarzyna Ostrowska
Rzeczniczka Prasowa, UNIQA Polska
Katarzyna Ostrowska

rzecznik.prasowy@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce mają kompleksową ofertę ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i życiowych. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Ubezpiecza 70 proc. spółdzielni mieszkaniowych i ponad 40 proc. wspólnot mieszkaniowych. Polisy UNIQA można kupić w placówkach wyłącznych, jak też w multiagencjach oraz u brokerów. UNIQA w Polsce była wielokrotnie nagradzana. Uzyskała tytuł Instytucji Roku nadany przez niezależny portal MojeBankowanie.pl za rok: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 i 2020. W 2019 roku otrzymała odznakę Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów przyznawaną instytucjom, które budują najlepsze relacje z klientami i zapewniają im usługi najlepszej jakości. W 2020 roku zdobyła tytuł Superbrands 2020 i znalazła się w gronie najsilniejszych marek w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl

 

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Około 20 tysięcy pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2020 r. Grupa UNIQA zebrała 5,6 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji oraz na Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com