nowe produkty/usługi technologie media/marketing/reklama

Play wdraża usługę mojeID

20.04.2021 | Play

Operator sieci komórkowej Play udostępnia swoim klientom możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem usługi mojeID prowadzonej przez KIR. Rozwiązanie umożliwi dotychczasowym i nowym klientom operatora bezpieczne i wygodne zawieranie online umów abonamentowych oraz aneksów.

Dzięki mojeID, użytkownicy Play mogą zarządzać swoimi usługami w wygodniejszy sposób. Dostarczane przez KIR rozwiązanie jest bezpieczną i wygodną metodą uwierzytelnienia klienta w relacjach z dostawcami usług w trybie online. Potwierdzenie tożsamości odbywa się poprzez bankowość internetową w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot - dostawcę tożsamości, np. bank. Od teraz nowi i dotychczasowi klienci Play mogą zawierać umowy lub je  aneksować całkowicie online.

- Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów – podsumowuje Maciej Żyto, Dyrektor Digital Marketingu w Play.

Z oferty Play, wiodącego operatora telekomunikacyjnego w Polsce, korzysta ponad 15 mln klientów. Spółka świadczy usługi telefonii komórkowej, a także mobilnego i stacjonarnego dostępu do internetu klientom indywidualnym oraz biznesowym, w tym przede wszystkim małym i średnim przedsiębiorstwom. Operator udostępnia także bogatą ofertę kanałów oraz umożliwia korzystanie z platform streamingowych w ramach swojej usługi telewizyjnej PLAY NOW TV.

– Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Rynek stale poszukuje rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług świadczonych w ten sposób. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, którą dostarczamy ich klientom. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID – mówi Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji z KIR.

Zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID zapewnia użytkownikom dostęp do szerokiego zakresu usług online świadczonych przez dostawców m.in. z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.