budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek

Doskonały pierwszy kwartał sprzedaży apartamentów wakacyjnych w Condo.pl

Condo.pl, spółka partnerska PMPG Polskie Media S.A. specjalizująca się w sprzedaży luksusowych apartamentów wakacyjnych i condohoteli położonych w kurortach górskich i nad morzem, odnotowała w pierwszym kwartale 2021 r. sprzedaż 254 apartamentów (co w porównaniu do analogicznego okresu 2020 r. oznacza wzrost o 687 procent) o łącznej wartości 160 mln zł brutto. To rekordowy kwartalny wynik w historii spółki.

 

Wybrane daneQ1 2020 r.Q1 2021 r.

Liczba sprzedanych apartamentów

37254

Przychody (brutto) ze sprzedaży 

PLN 21,402,000.00PLN 160,000,000.00

 

- To wynik zbliżony do sprzedaży za cały 2019 r. o raz 80% całej sprzedaży z ubiegłego roku - tłumaczy Artur Wach, współzałożyciel portalu Condo.pl. - Sukces pierwszego kwartału oznacza konieczność zmiany perspektywy na nadchodzące miesiące. Z końcem 2020 r. prognozowaliśmy sprzedaż w 2021 roku na poziomie 500 apartamentów. Dziś celujemy już w 1000 jednostek o wartości ponad 650 mln zł! - podkreśla.

Zainteresowanie condohotelami i apartamentami wakacyjnymi stale rośnie

Portal Condo.pl powitał rok 2021 z portfolio inwestycji zawierającym szesnaście rekomendowanych projektów, z których większość położona jest w górach. W pierwszym kwartale najlepiej sprzedawały się apartamenty inwestycyjne w Łebie (Osada Morska Resort & Spa) oraz w Karkonoszach (Lake Hill Resort & Spa i Hotel Piemonte Karpacz - najwyższej klasy hotel w mieście), co pokazuje, że mimo trwającego sezonu zimowego sporym zainteresowaniem cieszyły się nadal obiekty położone nad wodą.

- Te liczby dobitnie świadczą o rosnącym zainteresowaniu inwestorów nieruchomościami typu condo położonymi w miejscowościach turystycznych. W najbliższym czasie spodziewamy się kolejnego wzrostu transakcji m.in. na obiektach ostatnio wprowadzonych do sprzedaży, czyli prestiżowych hotelach Mercure Szczyrk Resort, Hotels & Preference Szklarska Poręba, Karkonosze Springs oraz Piemonte - mówi specjalista. W drugim kwartale ofertę wzbogacą hotel NoNameLake w Ugoszczy (kontynuacja NoName luxury hotel), SeaShell w Łukęcinie, Forest Apartments w Międzyzdrojach oraz kolejne dwie inwestycje w województwie zachodniopomorskim.

Sposób na zabezpieczenie kapitału

- To naturalne, że przy obecnej sytuacji na rynku, inwestorzy szukają bezpiecznych sposobów lokowania kapitału. A takim od zawsze były nieruchomości - tłumaczy Artur Wach. - Inwestorzy muszą się odnaleźć w rzeczywistości, w której mamy galopującą inflację, najwyższą w Unii Europejskiej oraz niemal zerowe stopy procentowe. Jakby tego było mało, banki grożą im wprowadzeniem ujemnych depozytów. Nic więc dziwnego, że obserwujemy stopniowe zwiększanie się udziału klientów czysto inwestycyjnych. Mają środki, które chcą korzystnie ulokować.

Sezon przez cały rok

Rekordowe wyniki to również efekt długofalowej strategii, jaką kilka lat temu obrali założyciele portalu Condo.pl. - Wiemy, że ludzie szukają miejsc z klimatem, dobrą architekturą, w najlepszych lokalizacjach, położonych blisko atrakcji w postaci stoków narciarskich czy plaż. I my im to wszystko zapewniamy - mówi Artur Wach. - Wybierając hotele do naszego portfolio, stawiamy na profesjonalne zarządzanie i wysoką jakość wykończenia rekomendowanych przez nas obiektów. Basen wewnętrzny, strefa SPA, restauracje, zaplecze konferencyjne to elementy, które zapewniają odpowiedni poziom wypoczynku i realnie wydłużają sezon. Dlatego nie może ich zabraknąć w naszych ośrodkach - zapewnia.

Efekty? Sześć inwestycji z portalu Condo.pl jest już w pełni skomercjalizowanych. Kolejne dwie dołączą do nich niebawem, ponieważ sprzedaż przekroczyła już 90%.

 

Więcej w zał. informacji prasowej Condo.pl

 

Condo.pl

Portal Condo.pl (WWW) to doświadczony gracz na rynku condohoteli w Polsce. Specjalizuje się w wyszukiwaniu nieruchomości inwestycyjnych oraz okazji z rynku luksusowych mieszkań i domów w prestiżowych lokalizacjach. Świadczy kompleksowe doradztwo w zakresie nieruchomości dywidendowych, włącznie z rekomendacjami co do ich charakteru i przeznaczenia. Prowadzi także biura sprzedaży dla deweloperów. Firma stoi za sukcesem takich nieruchomości inwestycyjnych jak: Osada Morska Resort&Spa w Kołobrzegu, Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce, Tremonti Ski&Bike Resort w Karpaczu.

W 2015 roku we współpracy z tygodnikiem Wprost uruchomiła pilotażowy projekt pod marką Wprost Nieruchomości. 

Wprost Nieruchomości:

Nieruchomości Wprost (WWW) to pierwsza i największa w Polsce firma wyspecjalizowana w kompleksowej obsłudze projektów deweloperskich, w głównej mierze opartych o model Condo Hotelowy. Jest rozwiązaniem dla podmiotów, które potrzebują profesjonalnego i gotowego działu sprzedaży oraz marketingu.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.