Lenovo zaprasza na webinar New Product Training
Globalny lider technologiczny Lenovo zaprasza na tegoroczną edycję spotkania New Product Training skierowaną do partnerów biznesowych firmy. Wydarzenie w całości odbędzie się w formie zdalnej w ramach webinaru oraz rozpocznie się 14 kwietnia o godz. 10:00.
Głównymi tematami spotkania będą omówienie strategii Lenovo na 2021 rok, planów rozwoju kanału partnerskiego oraz najnowszych rozwiązań i produktów z szerokiego portfolio firmy. Gospodarzem wydarzenia jest Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager w Lenovo Polska, który odpowiada za współpracę i rozwój relacji z partnerami biznesowymi oraz zarządzaniem programami partnerskimi.
„Cieszymy się, że możemy po raz kolejny spotkać się z naszymi partnerami, którzy odgrywają ogromną rolę w przyjętej przez nas strategii biznesowej. Nieustannie współpracujemy z nimi nad wzbogacaniem oferty asortymentowej i usługowej, która pozwoli dostosować się do nowych wymagań cyfrowej transformacji, w tym wszechobecnej pracy zdalnej, a także rozwijać biznes ich klientom, w tym małym i średnim przedsiębiorstwom stanowiącym nieodłączną część naszej gospodarki” — komentuje Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager w Lenovo Polska.
Wydarzenie zostanie podzielone na bloki tematyczne, podczas których eksperci Lenovo zaprezentują nową ofertę produktową, poruszą zagadnienia dotyczące m.in. pracy hybrydowej oraz przybliżą funkcjonalność rozwiązań dedykowanych biznesowi, w tym ThinkSmart, która wnosi nową jakość do sal konferencyjnych, łącząc w sobie innowacyjne technologie ze spersonalizowanymi usługami. Kluczowe tematy i prezentacja najważniejszych produktów odbędą się na żywo podczas webinaru, natomiast część materiałów w formie prezentacji, w tym też filmy instruktażowe zostaną nagrane i udostępnione do obejrzenia na stronie https://lenovopolska.pl/npt/. Ponadto organizator przewidział quizy z nagrodami dla aktywnych uczestników.
„Webinar New Product Training to doskonała okazja, aby z pierwszej ręki zapoznać się z technologiami, jakie już oferujemy lub planujemy wprowadzić na polskim rynku. Poza najnowocześniejszymi urządzeniami marki ThinkPad, które wytyczają nowe ścieżki dla urządzeń mobilnych, pokażemy też zaawansowane rozwiązania ThinkShield przeznaczone do ochrony danych użytkowników końcowych, nową ofertę ThinkSmart zaprojektowaną z myślą o efektywnej komunikacji w organizacjach. Uczestnikom wydarzenia przybliżymy również zupełnie nową grupę produktów ThinkEdge przeznaczonych do pracy na brzegu sieci. W trakcie spotkania nie zabraknie również okazji do porozmawiania z ekspertami Lenovo, którzy będą dostępni do konsultacji w osobnych pokojach online” — mówi Adam Dyszkiewicz, Business Development Manager & Solution Evangelist w Lenovo Polska.
Rejestracja na webinar jest dostępna pod adresem https://lenovopolska.pl/npt/#form.
kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
lenovo@publicismedia.com
Bartosz Dul
bartosz.dul@publicismedia.com
informacje o firmie
Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.
LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.
kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
lenovo@publicismedia.com
Bartosz Dul
bartosz.dul@publicismedia.com
informacje o firmie
Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.
LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów. ©2020, Lenovo Group Limited.