polityka media/marketing/reklama

"Do Rzeczy" nr 14: Stracone pokolenie COVID-19? Walka z koronawirlsem uderza w najmłodszych.

– Młode pokolenie skutki zamknięcia szkół, e-nauczania i kryzysu na rynku pracy będzie boleśnie odczuwać przez całe dorosłe życie – ostrzegają eksperci z różnych stron świata. Pandemia spowoduje bowiem nie tylko braki w edukacji, lecz także problemy psychiczne. Obecna młodzież przez kilkadziesiąt lat ma być też skazana na niższe zarobki zauważa Jacek Przybylski w artykule „Stracone pokolenie?”.

– Pandemia najmocniej uderza w dzieci – mówi dr Tomasz Gajderowicz z Evidence Institute i Uniwersytetu Warszawskiego, ekonomista, ekspert w zakresie relacji między edukacją a rynkiem pracy, w rozmowie z Łukaszem Zboralskim.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Na europejskiej scenie politycznej prawica ma szansę na nowe otwarcie. Premier Węgier wykonał pierwszy krok, opuszczając Europejską Partię Ludową. Teraz czas na ruch Kaczyńskiego, bo Polska jest dużym graczem pisze Marek Jurek w artykule „Czas prawicy w Europie”.

„Klangor” to kryminał, który łączy wady i zalety polskich produkcji tego typu. Chciałoby się czegoś więcej – zauważa Piotr Gociek w tekście „Śmierć w Świnoujściu”.

Władza cały czas poszerza zakres spraw, w jakich możliwa jest kontrola operacyjna, a służby traktują ją jak wygodną drogę na skróty. Zamiast prowadzić wymagające wysiłku dochodzenia, wystarczy założyć podsłuch. A przecież to są środki nadzwyczajnepisze Łukasz Warzecha w artykule „Na podsłuchu”.

Nowa ustawa, która miała ograniczyć islamski terroryzm, przerodziła się w akt, który pozwoli zwalczać każdą wiarę. Czy wypowiedzenie wojny religii jako takiej było tym, czego oczekiwali Francuzi?pyta Agnieszka Golańska-Bault w tekście „Laickością w islamistów?”.

– W ekspresowym wyścigu po szczepionkę przeciwko koronawirusowi zwycięzcami nie okazali się wcale najwięksi faworyci. Szanse na zarobek mają także firmy z Polski – zauważa Jakub Wozinski w artykule „Szczepionkowy biznes”.

– Niewesołe wnioski po paryskim Fashion Week. Moda zapadła w letarg. Projektanci nie potrafią stworzyć czegoś autentycznego, co pozwoliłoby uchwycić istotę trudnego czasu. Wciąż słyszymy tę samą mantrę o ekologii, zrównoważonym rozwoju. A na pokazach puste sztuczki, które już nie działają – pisze Joanna Bojańczyk w tekście „Moda (nie) jest ważna”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Rafał A. Ziemkiewicz o bezradności liderów anty-PiS-u.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od wtorku, 6 kwietnia 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.