polityka media/marketing/reklama
"Do Rzeczy" nr 14: Stracone pokolenie COVID-19? Walka z koronawirlsem uderza w najmłodszych.
– Młode pokolenie skutki zamknięcia szkół, e-nauczania i kryzysu na rynku pracy będzie boleśnie odczuwać przez całe dorosłe życie – ostrzegają eksperci z różnych stron świata. Pandemia spowoduje bowiem nie tylko braki w edukacji, lecz także problemy psychiczne. Obecna młodzież przez kilkadziesiąt lat ma być też skazana na niższe zarobki – zauważa Jacek Przybylski w artykule „Stracone pokolenie?”.
– Pandemia najmocniej uderza w dzieci – mówi dr Tomasz Gajderowicz z Evidence Institute i Uniwersytetu Warszawskiego, ekonomista, ekspert w zakresie relacji między edukacją a rynkiem pracy, w rozmowie z Łukaszem Zboralskim.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– Na europejskiej scenie politycznej prawica ma szansę na nowe otwarcie. Premier Węgier wykonał pierwszy krok, opuszczając Europejską Partię Ludową. Teraz czas na ruch Kaczyńskiego, bo Polska jest dużym graczem – pisze Marek Jurek w artykule „Czas prawicy w Europie”.
– „Klangor” to kryminał, który łączy wady i zalety polskich produkcji tego typu. Chciałoby się czegoś więcej – zauważa Piotr Gociek w tekście „Śmierć w Świnoujściu”.
– Władza cały czas poszerza zakres spraw, w jakich możliwa jest kontrola operacyjna, a służby traktują ją jak wygodną drogę na skróty. Zamiast prowadzić wymagające wysiłku dochodzenia, wystarczy założyć podsłuch. A przecież to są środki nadzwyczajne – pisze Łukasz Warzecha w artykule „Na podsłuchu”.
– Nowa ustawa, która miała ograniczyć islamski terroryzm, przerodziła się w akt, który pozwoli zwalczać każdą wiarę. Czy wypowiedzenie wojny religii jako takiej było tym, czego oczekiwali Francuzi?– pyta Agnieszka Golańska-Bault w tekście „Laickością w islamistów?”.
– W ekspresowym wyścigu po szczepionkę przeciwko koronawirusowi zwycięzcami nie okazali się wcale najwięksi faworyci. Szanse na zarobek mają także firmy z Polski – zauważa Jakub Wozinski w artykule „Szczepionkowy biznes”.
– Niewesołe wnioski po paryskim Fashion Week. Moda zapadła w letarg. Projektanci nie potrafią stworzyć czegoś autentycznego, co pozwoliłoby uchwycić istotę trudnego czasu. Wciąż słyszymy tę samą mantrę o ekologii, zrównoważonym rozwoju. A na pokazach puste sztuczki, które już nie działają – pisze Joanna Bojańczyk w tekście „Moda (nie) jest ważna”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Rafał A. Ziemkiewicz o bezradności liderów anty-PiS-u.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od wtorku, 6 kwietnia 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.