media/marketing/reklama

Najlepszy bank w Polsce, Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych i Najlepszy bank dla firm. Bank BNP Paribas potrójnym liderem w konkursie Instytucja Roku

25.03.2021 | Bank BNP Paribas

W tegorocznej, szóstej edycji konkursu Instytucja Roku Bank BNP Paribas nagrodzono w sześciu kategoriach. Bank został liderem "Najlepszej obsługi w kanałach zdalnych", "Najlepszego banku dla firm" oraz najważniejszej kategorii konkursowej - „Najlepszego banku w Polsce”. Pozostałe statuetki zostały przyznane za „Najlepszą obsługę w placówce”, „Najlepszą bankowość internetową” oraz „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”. Wyniki poznaliśmy 25 marca.

Zwycięstwo w kategorii „Najlepszy bank w Polsce” wymaga równego, bardzo wysokiego poziomu obsługi Klienta i jakości usług, ponieważ uwzględnia punktację ze wszystkich kategorii, czyli:

  • najlepsza obsługa w placówce,
  • najlepsza obsługa w kanałach zdalnych,
  • najlepsza obsługa hipoteczna,
  • najlepsza bankowość internetowa,
  • najlepsza aplikacja mobilna,
  • najlepszy zdalny proces otwarcia konta,
  • najlepszy bank dla firm.

W przypadku nagrody za obsługę w kanałach zdalnych, jury oceniało dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu (czat, wideo, mail/formularz kontaktowy). Badanie polegało na podjęciu rzeczywistego kontaktu z bankami w celu pozyskania informacji o produkcie, jego konstrukcji jak również zasadach użytkowania. Badanie dotyczyło produktów konto bankowe, kredyt gotówkowy, produkty oszczędnościowe.

Ocena jakości obsługi dla firm opierała się na wizytach w oddziałach poszczególnych banków i otwieraniu kont firmowych. Eksperci oceniali pierwsze wrażenia, płynność i komfort obsługi, a także treść dokumentów i sposób prezentacji oferty.

- Za nami bezprecedensowy rok, dlatego tym bardziej cieszą nagrody, które potwierdzają, że dobrze radziliśmy sobie z wyzwaniami okresu pandemii. Wykazaliśmy dużą odporność na niekorzystne warunki i udowodniliśmy, że po fuzjach i przejęciach jesteśmy stabilną, a przy tym bardzo elastyczną organizacją. Nie mam wątpliwości, że te nagrody trafiły do nas w dużej mierze dzięki temu, jak szybko potrafiliśmy zapewnić Klientom rozwiązania odpowiadające nowym potrzebom – mówi Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas.

W 2020 r., pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, Grupa Kapitałowa BNP Paribas Bank Polska osiągnęła historyczny poziom zysku netto w wysokości 733 mln zł.

Dodatkowo, w kategorii „Społeczna odpowiedzialność biznesu” kapituła konkursowa nagrodziła BNP Paribas Bank Polska za projekt „Powołanie CSO i Sustability Council”.

Organizatorem konkursu Instytucja Roku jest portal mojebankowanie.pl.

Szczegóły znajdują się na stronie instytucjaroku.pl.

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie