wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka
Pierwsze gwiazdy Enea Edison Festival 2021
Trzecia edycja Enea Edison Festival – Taste The Music 2021 odbędzie się 23-24 lipca 2021 roku w podpoznańskim Baranowie. Sponsorem tytularnym wydarzenia jest koncern energetyczny Enea. Pierwszymi artystami, których ogłosili organizatorzy są Artur Rojek, sanah i Kwiat Jabłoni. Karnety i bilety na festiwal można kupić już od dziś z 20% rabatem. Ich pula jest ograniczona.
Enea Edison Festival - Taste The Music pierwotnie miał odbyć się w ubiegłym roku, jednak ze względu na pandemię koronawirusa, festiwal został przełożony na 2021 rok. Oczywiście wszystkie dotychczas zakupione na wydarzenie bilety zachowują swoją ważność.
23 i 24 lipca 2021 roku należy więc zarezerwować czas na kolejne spotkanie nad Jeziorem Kierskim, by cieszyć się latem i dźwiękami ulubionej muzyki. Festiwal to coroczny przegląd tego, co najlepsze w popularnej muzyce rozrywkowej: polskiej i zagranicznej. Swój udział potwierdzili już pierwsi artyści: Artur Rojek, sanah i Kwiat Jabłoni.
Ideą imprezy jest nie tylko dostarczanie muzycznych emocji, ale także stworzenie wyjątkowego klimatu, który pozwoli odpocząć z dala od zgiełku miasta. Enea Edison Festival odbywa się w malowniczej scenerii Jeziora Kierskiego. Od centrum Poznania to zaledwie kwadrans jazdy samochodem, co sprawia, że jest to idealne miejsce na weekendowy wypoczynek. W trakcie dwóch dni można nie tylko posłuchać muzyki, ale również spróbować pysznego jedzenia oraz wziąć udział w rozwijających kreatywność warsztatach. Szczegóły dotyczące tych atrakcji organizatorzy ujawnią tuż przed wydarzeniem.
Drugi rok z rzędu sponsorem tytularnym festiwalu jest firma Enea – koncern energetyczny.
− Enea, jako firma odpowiedzialna społecznie, aktywnie włącza się w życie lokalnych społeczności poprzez angażowanie się w organizację lubianych i cenionych wydarzeń kulturalnych. Przykładem jest m.in. współpraca z Teatrem Wielkim w Poznaniu, Enter Enea Festival dla wielbicieli muzyki jazzowej oraz Enea Edison Festival, gdzie usłyszymy najpopularniejsze polskie przeboje. Wszystkim nam brakuje niepowtarzalnej atmosfery koncertów, dlatego bardzo liczymy, że w tym roku festiwal odbędzie się bez przeszkód i potwierdzi swój wyjątkowy klimat – powiedziała Anna Lutek, dyrektor Departamentu Public Relations i Komunikacji Enei.
− Cieszymy się, że przy trzeciej edycji festiwalu nasze szeregi zasila Enea. Jest nam niezwykle miło, że festiwal znalazł się w gronie ciekawych projektów kulturalnych wspieranych przez tę markę. Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy będziemy mogli dostarczyć fanom dobrej muzyki jeszcze więcej emocji przez kolejne lata − podkreśla Zuzanna Oses, Brand Manager Good Taste Production.
Organizatorem festiwalu jest agencja koncertowa Good Taste Production. Partnerem imprezy jest Best Western Hotel Edison. Więcej informacji o wydarzeniu już wkrótce na stronie www.edisonfestival.pl
kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
berenika.ratajczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 13
tel: +48 727 561 213
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
berenika.ratajczak@enea.pl
tel: +48 61 884 54 13
tel: +48 727 561 213