praca transport

Piotr Szewczyk nowym dyrektorem operacyjnym i członkiem zarządu polskiego oddziału Mitsubishi Motors

05.03.2021 | Mitsubishi Motors

Polski dystrybutor Mitsubishi Motors, firma MMC Car Poland Sp. z o.o. ma nowego dyrektora ds. operacyjnych (COO) – na to stanowisko awansował Piotr Szewczyk - dotychczasowy dyrektor pionu obsługi posprzedażnej, który jednocześnie został powołany na członka zarządu firmy.

Piotr Szewczyk urodził się w 1972 roku w Warszawie. W 1997 roku ukończył studia na Wydziale Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej. Podczas ponad 20-letniej kariery zawodowej w MMC Car Poland 3-krotnie awansował. Rozpoczynał pracę jako specjalista ds. technicznych w pionie obsługi posprzedażnej, by po 4 latach otrzymać promocję na stanowisko kierownicze. 6 lat później został awansowany na stanowisko dyrektora pionu obsługi posprzedażnej, złożonego z działów sprzedaży i logistyki części zamiennych i akcesoriów, technicznego, gwarancji, doradców sieci dealerskiej oraz biura obsługi klienta. Wspólnie ze stworzonym i zarządzanym przez niego zespołem, był autorem wielu sukcesów polskiego oddziału Mitsubishi Motors takich, jak wdrożenie najwyższych standardów obsługi klientów i w konsekwencji znaczący wzrost zadowolenia klientów z poziomu usług świadczonych w sieci Mitsubishi, wprowadzenie szybkich dostaw i dużej dostępności części zamiennych, czy wdrożenie programów Mitsubishi Pomoc zapewniającego szerokie wsparcie dla klientów Mitsubishi w zakresie eksploatacji samochodu, np. Assistance 24/7, a także usługi door to door – serwisu bez wychodzenia z domu. Potwierdzeniem powyższych wybranych osiągnięć były liczne nagrody przyznawane przez centralę Mitsubishi Motors w Europie oraz odebranie z rąk CEO Mitsubishi Motors w Japonii ekskluzywnego „Certificate of Appreciation”. 1 marca bieżącego roku Piotr Szewczyk objął stanowisko dyrektora operacyjnego MMC Car Poland i jednocześnie wszedł w skład zarządu firmy. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie pionami sprzedaży, obsługi posprzedażnej, marketingu i PR, a także budowanie relacji z siecią dealerską w Polsce i producentem Mitsubishi Motors.


Rynek motoryzacyjny w Europie zmaga się obecnie ze skutkami globalnej pandemii, przechodząc jednocześnie trudny okres transformacji i dostosowania do nowych norm, które są odpowiedzią Unii Europejskiej na potrzebę zahamowania zmian klimatycznych. Przewagą Mitsubishi Motors – pioniera elektromobilności - jest ogromne, ponad 50-letnie doświadczenie w produkowaniu samochodów elektrycznych, które zaowocowało stworzeniem pierwszego na rynku i najpopularniejszego na świecie, w Europie i Polsce SUV-a z napędem PHEV - chodzi oczywiście o Outlandera. Już tej wiosny zadebiutuje w Polsce kolejny innowacyjny pojazd – Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - nowy, awangardowo stylizowany SUV coupe z unikatowym napędem 4x4 - elektrycznym i hybrydowym z możliwością ładowania baterii ze stacji szybkiego ładowania. Warto też przypomnieć, że słynąca z wysokiej jakości i niezawodności marka Mitsubishi wprowadziła w ubiegłym roku tak zwane Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi, w ramach którego każdy klient oprócz 5-letniej gwarancji do 100 000 km na pojazd i wybrane akcesoria wraz z 5-letnim, nielimitowanym przebiegiem pakietem Mitsubishi Assistance Package, otrzymuje możliwość bezpłatnej kontroli pojazdu, w tym także po gwarancji. Wierzę, że podstawą dobrego funkcjonowania przedsiębiorstwa jest zapewnienie klientom znakomitej obsługi na każdym etapie zakupu i użytkowania auta, dobra komunikacja i wsparcie sieci dilerów oraz dbanie o pracowników naszej firmy. Dlatego te 3 cele będą osią naszej nowej strategii. Mówiąc o niej, chciałbym podziękować za silne zaangażowanie w rozwój biznesu w Polsce właścicielowi firmy MMC Car Poland, którym jest Berge Automocion.” - powiedział Piotr Szewczyk po objęciu stanowiska dyrektora operacyjnego polskiego dystrybutora Mitsubishi Motors.


O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie