media/marketing/reklama

Newspoint przygotował praktyczny poradnik "Jak mierzyć PR?"

24.02.2021 | Newspoint

Zespół Newspoint opracował praktyczny poradnik Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za trendami i właściwie prowadzić swoje projekty. To 100 stron przepełnionych cenną wiedzą na temat sposobów mierzenia działań PR oraz ich skuteczności.

Dzięki poradnikowi można dowiedzieć się, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych oraz jakie modele ewaluacji stosować. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych. W e-booku przedstawione zostały także narzędzia, którymi można dokonywać pomiarów swojej pracy.

Poradnik „Jak mierzyć PR?” obejmuje następujące obszary:

  • aktywności prowadzone w ramach public relations i ich wpływ na biznes
  • media, w których działa PR-owiec
  • wpływ PR na zakupową podróż klienta (customer journey)
  • model Bartholomewa
  • dobre praktyki dotyczące zasad pomiaru komunikacji (tzw. Barcelona Principles)
  • wskaźniki pomiaru PR
  • miary, które wzmocnią wartość AVE
  • wpływ recenzji i opinii klientów na markę
  • zastosowanie monitoringu mediów w działaniach PR
  • narzędzia ułatwiające pozyskiwanie danych do pomiaru PR

Poradnik zawiera cenne, praktyczne porady i wskazówki rynkowych ekspertów z firm i organizacji: Attention Marketing, Imago Public Relations, Naturativ, Procontent Communication, Solski Communications, Uczelnia Łazarskiego. Poznanie ich pozwoli na zarządzanie wizerunkiem i budowanie opinii w oparciu o fakty, konfigurowanie narzędzi dostarczających wiedzę, interpretację danych i zdolność syntetycznej ich prezentacji. Pokaże, jak PR wspiera realizację kampanii rekrutacyjnych. Dowiemy się, że dzięki profesjonalnym serwisom monitoringowym PR-owcy mogą na bieżąco śledzić materiały w mediach, które są ponadto opatrzone dodatkowymi wskaźnikami. A najważniejsze, iż pomiar efektów public relations powinien być przede wszystkim związany z celem podejmowanych przez piarowców działań.

Poradnik „Jak mierzyć PR?” można pobrać ze strony:
https://www.newspoint.pl/poradnik-jak-mierzyc-PR/.

kontakt dla mediów
Robert Sadowski
Digital Marketing Manager, Newspoint
Robert Sadowski

robert.sadowski@newspoint.pl

informacje o firmie

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).

załączniki

kontakt dla mediów
Robert Sadowski
Digital Marketing Manager, Newspoint
Robert Sadowski

robert.sadowski@newspoint.pl

informacje o firmie

Newspoint sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi związane z badaniami mediów: monitoring internetu (media społecznościowe i serwisy internetowe - unikalne, 10-letnie archiwum danych), monitoring prasy, radia i telewizji, sprzedaż danych, pogłębione raporty i analizy medialne oraz usługi badawcze w oparciu o ilościową (CAWI) i jakościową analizę treści (FGI i IDI). Oferuje najwyższą jakość danych na polskim rynku, unikalne pokrycie języków zagranicznych (75 języków ze 170 krajów świata) i największy zakres monitorowania (ponad 10 tysięcy polskich i 150 tysięcy zagranicznych serwisów internetowych; 30 mln źródeł social media).