media/marketing/reklama

„Pomyśl, ile można zdziałać razem”. Startuje kampania UNIQA

  • 22 lutego wystartowała ogólnopolska kampania UNIQA
  • Spot wizerunkowy, wykorzystujący marki UNIQA i AXA, nawiązuje do połączenia firm w Polsce
  • Kolejnym etapem będą spoty produktowe już tylko pod szyldem UNIQA
  • W odsłonie prasowej prezentowane są wizerunki agentów współpracujących z UNIQA

Połączenie UNIQA i AXA zbliża się dużymi krokami. Od 12 lutego działa już nowa, wspólna strona internetowa - www.uniqa.pl. Rozpoczął się też rebranding kont w mediach społecznościowych. Startująca dziś kampania reklamowa to kolejny krok w połączeniu ubezpieczycieli. Jej główne hasło to „Pomyśl, ile można zdziałać razem”. To też początek działań, których celem jest uplasowanie marki UNIQA w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce.

Strategią integracji jest połączyć wszystko, co w UNIQA i AXA jest najlepsze. Dążymy więc do tego, aby wypromować markę UNIQA na miarę rozpoznawalności AXA, drugiej pod tym względem marki ubezpieczeniowej w Polsce*. Razem mamy wszystkie atrybuty - wiarygodność, zaufanie klientów i partnerów, 30-letnią historię obecności w Polsce, pęd do klientocentryczności, nowoczesności i innowacyjności. Teraz chodzi o to, aby o marce UNIQA jak najwięcej osób się dowiedziało – mówi Jarosław Matusiewicz, wiceprezes ds. kultury organizacyjnej, HR, marki i komunikacji po połączeniu UNIQA i AXA.

Kampania rozpocznie się spotem wizerunkowym, a następnie emitowane będą spoty produktowe.

– To wyjątkowa kampania, również dlatego, że została przygotowana wspólnie przez oba zespoły UNIQA i AXA, które od kilku miesięcy, ramię w ramię, pracowały nad jej ostatecznym kształtem. Była też kręcona w wyjątkowych czasach, w których bliskość i wzajemna pomoc nabrały szczególnego znaczenia. Dlatego w najnowszym spocie wizerunkowym pokazujemy połączenie firm przez pryzmat ludzi pracujących w obu organizacjach. Mówimy o sumie energii pracowników, ich zaangażowaniu i chęci współpracy – tłumaczy Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA, która stoi za ostatnimi sukcesami wizerunku AXA. – Udowadniamy, że zarówno w życiu, jak i w biznesie można osiągać coraz więcej, czerpiąc z tego radość i satysfakcję – dodaje.

Kampania rozpoczyna się 22 lutego. W spocie reklamowym zobaczymy relację pracowników UNIQA i AXA. Z jednej strony sporo ich różni – doświadczenie, metody działania, z drugiej mają takie same potrzeby i pragnienia. I różnice, i podobieństwa stanowią inspirującą mieszankę – początek czegoś nowego i wartościowego, unikalnego na rynku ubezpieczeń.

Spoty będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Zobaczymy je m.in. w VoD i na YouTube. Kampania ma także swoją odsłonę w radiu, prasie i na bilbordach. Warto podkreślić, że w kampanii prasowej wykorzystane są wizerunki agentów współpracujących z UNIQA.

– Bardzo dziękujemy naszym partnerom, że wzięli udział w kampanii. Są dla nas tak samo ważni, jak nasi pracownicy, nie mogło więc ich zabraknąć w naszych działaniach – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska.

Kreację opracowała agencja reklamowa PZL. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Grupa UNIQA jest od października 2020 roku nowym właścicielem AXA w Polsce. Razem tworzą 5. pod względem wielkości zebranej składki grupę ubezpieczeniową w Polsce z pełną ofertą produktów ubezpieczeniowych, inwestycyjnych i emerytalnych. Zgodnie z planem przed końcem I półrocza 2021 roku, po uzyskaniu wymaganych prawem zgód, dojdzie do połączenia towarzystw ubezpieczeniowych i zmiany marki na UNIQA wszystkich spółek wchodzących w skład grupy AXA w Polsce: AXA Życie TU, AXA Ubezpieczenia TUiR, AXA Polska, AXA TFI i AXA PTE.

*Znajomość całkowita. Źródło: Kantar, Monitoring Rynku Ubezpieczeń 2020, raport roczny

 

kontakt dla mediów
Katarzyna Ostrowska
Rzeczniczka Prasowa, UNIQA Polska
Katarzyna Ostrowska

rzecznik.prasowy@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce koncentrują się na trzech segmentach. Są to UNIQA dla Ciebie, czyli oferta dla klientów indywidualnych, UNIQA dla Biznesu, czyli ubezpieczenia dla dużych firm oraz UNIQA dla Mieszkalnictwa, czyli polisy dla klientów z sektora mieszkalnictwa. Dla tych trzech segmentów ma kompleksową ofertę ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i życiowych. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Ubezpiecza 70 proc. spółdzielni mieszkaniowych i ponad 40 proc. wspólnot mieszkaniowych. Polisy UNIQA można kupić w około 200 placówkach wyłącznych, jak też w multiagencjach oraz u brokerów. UNIQA uzyskała tytuł Instytucji Roku nadany przez niezależny portal MojeBankowanie.pl za rok: 2015, 2016, 2017, 2018 i 2019. W 2019 roku otrzymała odznakę Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów przyznawaną instytucjom, które budują najlepsze relacje z klientami i zapewniają im usługi najlepszej jakości. W 2020 roku zdobyła tytuł Superbrands 2020 i znalazła się w gronie najsilniejszych marek w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Wyróżnione zostały także produkty: ubezpieczenie mienia za składką płatną miesięcznie certyfikatem Dobra Polisa, ubezpieczenie na życie Beztroskie Dziecko zostało wyróżnione tytułem Rodzinnej Marki Roku, a ubezpieczenie Bezpieczne Mieszkanie zostało odznaczone Orderem Finansowym w plebiscycie miesięcznika Home&Market. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Ponad 21 300 pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15,5 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2019 r. Grupa UNIQA zebrała 5,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji oraz na Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama

kontakt dla mediów
Katarzyna Ostrowska
Rzeczniczka Prasowa, UNIQA Polska
Katarzyna Ostrowska

rzecznik.prasowy@uniqa.pl

informacje o firmie

UNIQA Polska

Spółki UNIQA w Polsce koncentrują się na trzech segmentach. Są to UNIQA dla Ciebie, czyli oferta dla klientów indywidualnych, UNIQA dla Biznesu, czyli ubezpieczenia dla dużych firm oraz UNIQA dla Mieszkalnictwa, czyli polisy dla klientów z sektora mieszkalnictwa. Dla tych trzech segmentów ma kompleksową ofertę ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i życiowych. UNIQA jest liderem w ubezpieczeniach majątku spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych w Polsce. Ubezpiecza 70 proc. spółdzielni mieszkaniowych i ponad 40 proc. wspólnot mieszkaniowych. Polisy UNIQA można kupić w około 200 placówkach wyłącznych, jak też w multiagencjach oraz u brokerów. UNIQA uzyskała tytuł Instytucji Roku nadany przez niezależny portal MojeBankowanie.pl za rok: 2015, 2016, 2017, 2018 i 2019. W 2019 roku otrzymała odznakę Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów przyznawaną instytucjom, które budują najlepsze relacje z klientami i zapewniają im usługi najlepszej jakości. W 2020 roku zdobyła tytuł Superbrands 2020 i znalazła się w gronie najsilniejszych marek w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Wyróżnione zostały także produkty: ubezpieczenie mienia za składką płatną miesięcznie certyfikatem Dobra Polisa, ubezpieczenie na życie Beztroskie Dziecko zostało wyróżnione tytułem Rodzinnej Marki Roku, a ubezpieczenie Bezpieczne Mieszkanie zostało odznaczone Orderem Finansowym w plebiscycie miesięcznika Home&Market. Inwestorem strategicznym spółek jest europejski holding ubezpieczeniowy o austriackich korzeniach - UNIQA Insurance Group AG.

Więcej informacji: www.uniqa.pl

Grupa UNIQA

Grupa UNIQA należy do czołowych grup ubezpieczeniowych na rynkach w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej. Ponad 21 300 pracowników oraz wyłącznych współpracowników obsługuje 15,5 mln klientów. UNIQA jest drugą co do wielkości grupą ubezpieczeniową w Austrii z ok. 21-proc. udziałem w rynku. W 2019 r. Grupa UNIQA zebrała 5,4 mld euro składki. Działa w 18 krajach europejskich. Jest obecna w 15 krajach w regionie Europy Środkowo-Wschodniej: Albanii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Węgrzech, w Kosowie, Macedonii Północnej, Czarnogórze, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji oraz na Ukrainie. Do Grupy UNIQA należą również spółki ubezpieczeniowe w Szwajcarii i Liechtensteinie.

Więcej informacji: www.uniqagroup.com