polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” nr 8: Zwodniczy czar mesjasza lewicy.
– Hołownia to najnowszy „otwarty katolik” w polskiej polityce. Jak będzie godził zasady wiary z wymogami współczesnej polityki? Jaka część hierarchów i wiernych będzie widziała w nim przedstawiciela swoich interesów, a jaka część odrzuci jego pojmowanie zależności między życiem publicznym a religią? – zastanawia się Piotr Semka w artykule „Któremu Panu służyć...”.
– Były publicysta katolicki, autor ewangelizujących książek chce iść na wojnę z Kościołem i z o. Rydzykiem, a do tego solidaryzuje się ze Strajkiem Kobiet. Jednak Szymon Hołownia nie skręcił nagle w lewo. Od dawna jest po stronie tzw. Kościoła otwartego – zauważa Maciej Pieczyński w tekście „Duszpasterz aborterów”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– My z koalicji nie wychodzimy – mówi Jan Strzeżek, wicerzecznik Porozumienia Jarosława Gowina w rozmowie z Ryszardem Gromadzkim.
– „Dobra zmiana” zamierza wspierać powstanie filmów pokazujących polskie kołtuństwo, kolaborację i degrengoladę. Tak wynika z listy dofinansowań Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej – zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w artykule „Przemysł pogardy”.
– Płatek śniegu pozostaje niewinną śnieżynką aż do momentu, gdy do gry wkraczają prądy powietrzne, czyli wiatr,
i to one decydują, czy śnieg stanie się dla nas błogosławieństwem czy przekleństwem – pisze Adam Zubek w tekście „Potęga śniegu”.
– Dzięki akcjom wciąż można zostać milionerem – przekonuje Marek Dietl, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, w rozmowie z Jackiem Przybylskim.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Łukasz Warzecha kpi z klimatycznych rad Billa Gatesa.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 22 lutego 2021. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.