nowe produkty/usługi

100 GB na start w Play na Kartę

17.02.2021 | Play

Play przygotował kolejną, atrakcyjną propozycję dla nowych klientów prepaid. Już dziś można aktywować promocyjny pakiet aż 100 GB za darmo.

Internetu nigdy dość, a w Play klienci mogą cieszyć się aż 100 dodatkowymi gigabajtami do wykorzystania na rozrywkę, naukę czy pracę. Aby otrzymać darmowy pakiet danych wystarczy kupić i zarejestrować dowolny starter Play na Kartę, po czym aktywować usługę „100 GB na start” w aplikacji Play24 w zakładce „Pakiety”. Z promocji mogą skorzystać osoby, które aktywują swój starter między 17 lutego 2021 a 30 kwietnia 2021 r.

Jest to rozwiązanie idealne dla osób, które dużo korzystają z internetu i przesyłają znaczne ilości danych. Dzięki dużej paczce dodatkowych 100 GB możemy pozostać w stałym kontakcie z bliskimi, czy współpracownikami oraz swobodnie relacjonować i przeglądać informacje z mediów społecznościowych. Taki prezent od Play pozwoli również cieszyć się godzinami spędzonymi na mobilnych grach czy oglądaniu seriali bez obaw o dostęp do sieci.

W Play dostępne są trzy oferty na kartę w formule SOLO. Każda z nich oferuje nielimitowane SMS-y oraz rozmowy do wszystkich i bogate paczki danych. Solo M z 10 GB, Solo L oferuje 15 GB, zaś największy z nich to pakiet XL z 20 GB internetu.

Aplikacja Play24 to specjalne narzędzie dla klientów sieci Play, które pozwala sprawnie zarządzać swoimi usługami z poziomu smartfonu. Dzięki niej można w kilka sekund doładować swoje konto za pomocą BLIK, Google Pay, Apple Pay, przelewu bankowego lub płatności kartą. W aplikacji dostępne są również specjalne oferty, m.in. podwojone pakiety danych.

Więcej informacji o darmowym pakiecie 100 GB znajduje się na dedykowanej stronie play.pl/kampanie/100gb.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.