media/marketing/reklama turystyka/wypoczynek

Synertime promuje Kaszuby Północe

10.02.2021 | Synertime

Od stycznia 2021 warszawska agencja PR Synertime promuje Kaszuby Północne. W ramach działań uruchomione zostały kanały na Facebooku oraz Instagramie. Agencja Synertime pracuje dla Stowarzyszenia Turystycznego „Kaszuby Północne” Lokalnej Organizacji Turystycznej.

Oferta agencji została wybrana jako najkorzystniejsza w ramach postępowania ofertowego.

– Bardzo się cieszymy, że możemy promować turystykę, która przechodzi obecnie trudny czas – mówi Ewa Kaczmarek, CEO Agencji Synertime, odpowiedzialna za działania newbiz. – Synertime ma spore doświadczenie w promocji miast i regionów. Pracowaliśmy między innymi dla Turcji, Słowacji, Śląska, Warszawy.  Uruchomione przez nas profile na Facebooku i Instagramie: Naturalnie, Kaszuby Północne oraz Zacumuj na Kaszubach Północnych, pokazują odbiorcom, co na nich czeka, kiedy podróżowanie będzie znowu możliwe i bezpieczne. Wokół marki Kaszuby Północne budujemy atmosferę, co w konsekwencji przełoży są na ruch turystyczny w tym regionie – dodaje Kaczmarek.

– Cieszę się, że pod okiem specjalistów zaczęliśmy tworzyć nową narrację o subregionie Kaszuby Północne – mówi Barbara Mudlaff z LOT „Kaszuby Północne”. – Nasza komunikacja wpisuje się w trendy pokazujące lokalną kulturę, zrównoważony styl życia, slow life, bliskość natury czy turystkę aktywną. Wszystko to w bardzo atrakcyjnej oprawie graficznej i tekstowej – podsumowuje Mudlaff.

Za realizację działań odpowiada zespół w składzie: Żaneta Hiszpańska – Client Service Director, Luiza Manuel Salacuchepa – Social Media Specialist, Anna Miłow-Lewandowska – Social Media Assistant oraz Piotr Tomaszewski – Digital Consultant.

Współpraca, zgodnie z warunkami postępowania ofertowego, potrwa do końca czerwca 2021 roku.

kontakt dla mediów
Żaneta Kurczyńska
Wiceprezes Zarządu, Synertime
Żaneta Kurczyńska

z.kurczynska@synertime.pl

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.

załączniki

kontakt dla mediów
Żaneta Kurczyńska
Wiceprezes Zarządu, Synertime
Żaneta Kurczyńska

z.kurczynska@synertime.pl

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię strategii i kreatywności, gwarantującą efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku i świadczy usługi we wszystkich obszarach PR. Na jej portfolio składa się ponad 180 projektów zrealizowanych m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Trzymaj Formę, Gaca System, Wawel i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.