wydarzenia media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia

Czym skorupka za młodu nasiąknie… Jak i po co kształcić młodych PR-owców?

Jak teraz uczy się public relations na wyższych uczelniach? I dlaczego nie jest to model idealny? Czego oczekują od absolwentów pracodawcy, a czego - uczelnie od studentów? Jak sprawić, by studia PR-owe były atrakcyjne, by trafiali na nie zaangażowani, otwarci i ciekawi ludzie?

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas dyskusji, organizowanej w ramach tygodnia sektorowego “PR dla nauki – nauka dla PR” Polskiego Stowarzyszenia Public Relations już 11 lutego o 14:00 na stronie live.polskipr.pl.

 

Naszymi gośćmi będą przedstawiciele trzech środowisk. Środowiska akademickiego – ci, którzy układają programy studiów, rekrutują, uczą studentów, badają public relations i przekazują swoją wiedzę młodszym pokoleniom. Ale także pracodawcy, którzy zderzają się z efektami kształcenia - z tym, co student przynosi z akademii. I wreszcie – studenci, którzy próbują się odnaleźć w tych dwóch, często wciąż mocno odrębnych, światach.

 

W debacie wezmą udział: Magdalena Biedrzycka-Doliwa (Deloitte), Emilia Hahn (agencja PR Hub), Wojciech Jabczyński (Orange), Karina Stasiuk-Krajewska (Uniwersytet SWPS we Wrocławiu), Agnieszka Marzęda (UW), Dariusz Tworzydło (UW, SAPR), Łukasz Dziedzic (agencja PRC Holding) oraz studenci Aleksandra Rastawicka i Krzysztof Nadratowski z Koła Naukowego Strefa PR oraz Ewa Grabek oraz Szymon Dziewięcki z Koła Naukowego Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.

Spotkanie transmitowane będzie online na stronie live.polskipr.pl oraz na FB Polskiego Stowarzyszenia Public Relations 11 lutego o godzinie 14:00.

 

Serdecznie zapraszamy!

 

Zdjęcie w grafice pochodzi z serwisu pixabay.com 

kontakt dla mediów
Zarząd PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Zarząd PSPR

biuro@polskipr.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Zarząd PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Zarząd PSPR

biuro@polskipr.pl

informacje o firmie