wydarzenia technologie

LifeLab: P&G zaprasza na wirtualną wizytę w Domu Przyszłości na targach CES 2021

13.01.2021 | P&G

Wirtualna platforma P&G LifeLab Everyday oferuje interaktywną prezentację innowacji iw kategoriach produktów do domu, higieny i zdrowia, pielęgnacji i zrównoważonej konsumpcji

Firma Procter & Gamble, podczas odbywających się w tym roku wirtualnie targach Consumer Electronic Show (CES), zaprezentowała swój nowy koncept P&G LifeLab Everyday. Ta interaktywna platforma pozwala uczestnikom wydarzenia zanurzyć sie w wirtualną rzeczywistość i poznaćnajnowsze innowacje i rozwiązania, będące wynikiem wnikliwej analizy potrzeb konsumentów, i codzienne życie pięciu miliardów ludzi na całym świecie.

W czasach podlegających kluczowym przemianom  i stale zmieniającym się środowisku, konsumenci coraz bardziej polegają w codziennym życiu na sprawdzonych, wysokiej jakości  produktach – powiedział Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G. – Nasza platforma P&G LifeLab Everyday pokazuje, w jaki sposób nowe technologie wpływają na powstawanie innowacyjnych produktów,  sprawiają, że jesteśmy prekursorem tych zmian i pozwalają tworzyć  marki, dzięki którym  codzienne życie staje się nieco prostsze, a przyszłość – nieco jaśniejsza.

Odwiedzający wirtualną platformę P&G LifeLab Everyday mogą stworzyć własnego awatara. Wystawę zwiedzają więc jako awatar, wirtualnie testując wiele innowacji  rozwiązań technicznych dla domu i naszej planety.  Mogą też obejrzeć filmy i wysłuchać prezentacji na temat innowacyjnych produktów zaprojektowanych w odpowiedzi na potrzeby konsumenta, takich jak:

  • Oral-B iO: szczoteczka, która całkowicie rewolucjonizuje czyszczenie zębów – a wszystko to dzięki przełomowym, innowacyjnym funkcjom i rozwiązaniom, które podnoszą oczekiwania co do wygody i jakości szczotkowania. Wśród nich należy wymienić cichy magnetyczny układ przekazywania energii i nową końcówkę, której ruch oscylacyjno-rotacyjny uzupełniają mikrowibracje, zapewniając idealnie czyste zęby na co dzień.
  • EC30: czyści czyściej. EC30 to bardziej zrównoważony środek czyszczący niż tradycyjne płyny. Wyeliminowano z niego wodę i do minimum ograniczono skład chemiczny. Zrezygnnowano także z plastikowego opakowania. Ten niezwykły preparat aktywuje się w ciągu kilku sekund pod wpływem wody, tworząc gęstą pianę, która usunie nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia.
  • Elektryczny odświeżacz powietrza Febreze Fade Defy: pierwszy dostępny na rynku odświeżacz powietrza do kontaktu, zawierający mikroprocesor, który cyfrowo reguluje optymalną ilość i moc zapachu, wykorzystując do tego bardzo precyzyjne badania konsumenckie. . Dzięki temu zachowuje świeżość przez aż 50 dni![1] W dodatku produkt został wyposażony w lampkę LED, która zapala się, kiedy należy wymienić wkład.
  • Microban 24: rewolucyjny środek do dezynfekcji domu, który chroni powierzchnie przed rozprzestrzenianiem się i rozwojem bakterii przez 24 godziny (po zastosowaniu zgodnie z instrukcją) – nawet po wielokrotnym dotknięciu dezynfekowanej powierzchni[2].
  • Dawn Powerwash Dish Spray: pozwala myć naczynia w trakcie gotowania i tym samym zachować czystość w kuchni. Spray wytwarza pianę, która przylega do zabrudzeń na naczyniu[3], dzięki czemu nie ma potrzeby namaczania, a usunięcie zapieczonego tłuszczu trwa pięć razy krócej. Wystarczy SPRYSKAĆ, WYTRZEĆ i OPŁUKAĆ do czysta.
  • 50-Liter Home Coalition: nowa inicjatywa zapoczątkowana przez P&G, w której uczestniczą przedstawiciele różnych branż i organizacji. Jej celem jest stworzenie zrównoważonych rozwiązań technicznych i praktyk, które mają zmienić sposób wykorzystania wody w gospodarstwach domowych i miejskim systemie wodno-kanalizacyjnym w związku z niedoborem wody w miastach.

Na platformie P&G LifeLab Everyday znajduje się również zakładka kontaktowa (Connect with P&G),
za pośrednictwem której partnerzy i przedsiębiorcy mogą podzielić się swoimi najnowszymi pomysłami i inspiracjami z ekspertami P&G od innowacji i technologi. Z kolei w zakładce Współpraca (Work with Us) potencjalni kandydaci zainteresowani pracą w P&G mogą porozmawiać o możliwościach rozwoju kariery z przedstawicielami firmy odpowiedzialnymi za pozyskiwanie talentów.

W amfiteatrze P&G LifeLab Everyday odbędzie się trzecia edycja corocznego konkursu Innovation Challenge, w którym wybrani młodzi przedsiębiorcy zaprezentują swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i powalczą o możliwość współpracy z organizacją P&G Ventures przy rozwoju produktu.  Ponadto w amfiteatrze nasi eksperci z działów zajmujących sie produktami do pielęgnacji jamy ustnej (Oral Care) i produktami dla utrzymania czystości w domu (Home Care) zaprezentują  ostanie osiągniecia innowacyjne marek P&G. Odbędzie się tu także wyłączny pokaz przygotowanego przez markę Bounty filmu „How to keep a healthy home” o szybkości, z jaką rozprzestrzeniają się bakterie w kuchni, w którym mikrobiolog dr Charles Gerba radzi, jak utrzymać czystość w domu.

Po zakończeniu targów CES platforma P&G LifeLab będzie działać dalej pod adresem www.pglifelab.com  –  Wierzymy, że P&G LifeLab ma przed sobą wspaniałą przyszłość także po zakończeniu targów CES – powiedział Phil Duncan, Global Design Officer P&G. – Inwestujemy w tę innowacyjną wirtualną platformę, ponieważ uważamy, że najlepszym sposobem na utrzymanie kontaktu z konsumentami, partnerami, mediami i innymi zainteresowanymi z całego świata jest zaproszenie ich za kulisy innowacji bez względu na czas i miejsce, w którym akurat przebywają.

P&G na targach CES

Uczestnicy targów CES mogą odwiedzić wirtualną platformę P&G LifeLab na stronie wystawcy Procter & Gamble. Pozostali goście mogą wejść na stronę www.pglifelab.com. Po rejestracji goście mogą zwiedzać wirtualną platformę, uczestniczyć w rozmowach o przyszłości w amfiteatrze LifeLab Everyday,  brać udział w prezentacjach produktów i wydarzeniach na żywo, a nawet kupować powiązane produkty lub zamawiać je w przedsprzedaży. Pełny program wydarzeń znajduje się na stronie.

 

 

[1] Jeśli pracuje na najniższej mocy.

[2] Po zastosowaniu zgodnie z instrukcją w ciągu pięciu minut skutecznie zwalcza bakterie Staphylococcus aureus i Enterobacter aerogenes.

[3] w porównaniu z płynem Dawn.

kontakt dla mediów
Account Manager, MSL
Magdalena Zlot

magdalena.zlot@mslgroup.com

tel: +48 608 392 282

informacje o firmie
P&G

O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

załączniki

kontakt dla mediów
Account Manager, MSL
Magdalena Zlot

magdalena.zlot@mslgroup.com

tel: +48 608 392 282

informacje o firmie
P&G

O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.