15 przedsiębiorców z 12 firm w finale 18. edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku
W finale 18. edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku znaleźli się:
Kategoria „Produkcja i Usługi”
- Leszek Krysieniel, Arkadiusz Kozak – 4Kraft
- Ewa Chodakowska – BeBio
- Leszek Gierszewski – DRUTEX
- Igor Klaja – OTCF
- Jacek Sarnowski – PORTA KMI POLAND
Kategoria „Nowe Technologie/Innowacyjność”
- Dawid Zieliński – Columbus Energy
- Michał Mikulski – EGZOTech
- Krzysztof Folta – TIM
- Jacek Świderski - Wirtualna Polska Holding
Kategoria „Nowy Biznes”
- Urszula Ośmiałowska, Anna Bieluń – Bieluń&Bieluń
- Robert Stachurski – GlucoActive
- Nicole Sochacki-Wójcicka i Jakub Wójcicki – Roger Publishing
- Co roku polska edycja międzynarodowego konkursu EY Przedsiębiorca Roku pokazuje, jak wielki potencjał tkwi w polskich firmach. Za każdym razem jury przygląda się szczególnie uważnie ludziom, którzy stoją za sukcesami tych firm, przygląda się przedsiębiorcom. Trudne doświadczenia pandemii dotknęły każdego z uczestników konkursu, nieważne czy był to startup rozpoczynający swoją biznesową działalność, czy wielka firma od lat będąca na rynku. Z ekonomicznymi skutkami COVID-19 zmagali się wszyscy, dlatego w tym roku jury oceniało również działalność w okresie kryzysu gospodarczego. Nowa rzeczywistość, w której znaleźli się przedsiębiorcy wymagała przede wszystkim szybkich i zdecydowanych decyzji, odwagi do ich realizacji, ale też empatii i odpowiedzialności – nie tylko za własne firmy i pracowników, ale też kontrahentów. Czas pandemii jak w soczewce pokazał, jak ważna i złożona jest rola lidera - osoby, która nie tylko potrafi na co dzień sprawnie zarządzać organizacją, ale wie, jak zwycięsko wyjść z tej bezprecedensowej sytuacji. Tym bardziej cieszy nas, że w tym tak trudnym roku, mieliśmy tak wielu uczestników, a w gronie finalistów konkursu EY Przedsiębiorca roku znalazło się 15 przedsiębiorców, założycieli i zarządzających 12 firmami – mówi Jacek Kędzior, Partner Zarządzający EY Polska.
- Tegoroczna edycja konkursu przyniosła obfitość mocnych kandydatur do nagrody. Jury stoi przed nie lada wyzwaniem. Co szczególne, widzimy liczną reprezentację przedsiębiorców, którzy swoją działalność biznesową, a czasem nawet całe swoje życie, poświęcili zagadnieniom związanym ze zdrowiem, propagowaniem aktywnego stylu życia i poprawą jego jakości. Jest to znak najnowszych czasów, choć dynamiczny rozwój tego segmentu rynku obserwowany był jeszcze przed wybuchem pandemii. Tegoroczni finaliści reprezentują różne branże, mają też różne doświadczenia. Oprócz założycieli firm, które działają na rynku stosunkowo krótko i wyrosły na gruncie najnowszych trendów, są wśród finalistów przedsiębiorcy z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem, którzy swoje pierwsze firmy zakładali jeszcze w latach 80-tych czy 90-tych. Mamy więc w tym roku niezwykle ciekawe i zróżnicowane grono – dodaje Marek Jarocki, audytor konkursu EY Przedsiębiorca Roku.
Profile Finalistów (kolejność alfabetyczna firm):
Leszek Krysieniel, Arkadiusz Kozak – 4Kraft
Leszek Krysieniel oraz Arkadiusz Kozak to zarządzający oraz jedni ze współwłaścicieli 4Kraft - firmy obecnej na rynku od blisko 10 lat, należącej do najszybciej rozwijających się firm z branży dziecięcej w Europie. Leszek Krysieniel szuka szans i możliwości rozwoju produktów oraz dystrybucji. Arkadiusz Kozak rozwija wewnętrzne struktury, by nadążały za rozwojem sprzedaży. Produkty Kinderkraft, wiodącej marki 4Kraft, łączą wysoką jakość, design i przystępną cenę. Doceniają to niezależne instytucje certyfikacyjnych (np. ADAC) oraz rodzice, dla których produkty są dostępne już w ponad 100 krajach.
Leszek Krysieniel oraz Arkadiusz Kozak prezentują partnerski styl zarządzania. Ich drzwi są otwarte dla pracowników po to, by mogli zgłaszać inicjatywy, ale też porozmawiać o problemach. Inwestując w rozwiązania technologiczne ułatwiające zarządzanie zadaniami oraz w nowe formy komunikacji, jak własne studio nagraniowe, zarządzający przybliżają Kinderkraft do statusu marki globalnej. Marki, za którą stoi praca ludzi, w których obaj wierzą.
Ewa Chodakowska – BeBio
Ewa Chodakowska to założycielka i wiceprezes BeBio, a także współtwórczyni siedmiu marek – największej w Polsce platformy treningowej online BeActiveTV, diet online BeDiet, cateringu dietetycznego Be Diet Catering, sklepu z akcesoriami BeBio, linii zdrowych przekąsek i bio żywności BeRaw, naturalnych kosmetyków beBIO, a także dobroczynnej marki kostiumów kąpielowych Mission Swim. Od początku jej misją było polepszenie ogólnego stanu zdrowia społeczeństwa oraz zachęcenie do wdrożenia pozytywnych zmian w swoim życiu poprzez aktywność fizyczną. 10 lat temu wykorzystała siłę rozwijających się mediów społecznościowych i za ich pośrednictwem zaczęła oferować plany treningowe. Dzisiaj jest jedną z najbardziej znanych w Polsce trenerek sportowych i propagatorek zdrowego stylu życia. Nazywana pionierką fitness w Polsce. Selfmade businesswoman, która przekuła pasję w biznes. Ewa Chodakowska jest osobą nie tylko prowadzącą działalność biznesową, ale również odpowiedzialną za swoje otoczenie i zdeterminowaną, by zmieniać świat na lepsze. Angażuje się w szereg inicjatyw charytatywnych, których celem jest realna pomoc kobietom, zwłaszcza tym dotkniętych przemocą domową.
Urszula Ośmiałowska, Anna Bieluń – Bieluń&Bieluń
Urszula Ośmiałowska i Anna Bieluń to siostry, właścicielki marki Ministerstwo Dobrego Mydła, rodzinnej manufaktury mydeł naturalnych i kosmetyków, przygotowywanych w niewielkich partiach, na podstawie własnych receptur i według zasad tradycyjnego rzemiosła. Zafascynowane naturalnymi kosmetykami najpierw produkowały domowe mydło dla siebie, a potem także dla znajomych. Obecnie prawie połowę przychodów firmy generują klienci B2B – drogerie i sklepy, w których prowadzona jest sprzedaż produktów Ministerstwa Dobrego Mydła. Od niedawna również wyroby Ministerstwa Dobrego Mydła wprowadzane są na rynki zagraniczne, m.in. do sklepów w Niemczech. Przedsiębiorczynie stawiają na możliwie najlepszy produkt i doskonałą obsługę klienta. Największym wyzwaniem jest dla nich zapewnienie stałych dostaw surowców pochodzących z całego świata i rozwijanie technologii produkcyjnych. W ramach rozwoju firmy właścicielki systematycznie ulepszają jednak proces produkcji, wdrożyły lean management oraz automatyzację części procesów.
Dawid Zieliński – Columbus Energy
Dawid Zieliński zarządza Columbus Energy – spółką notowaną na NewConnect, będącą największym polskim dostawcą usług z zakresu instalacji OZE. Firma oferuje instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła, magazyny energii oraz infrastrukturę do ładowania pojazdów elektrycznych. Realizuje też projekty farm fotowoltaicznych, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Przewagą konkurencyjną Columbus jest kompleksowość oferowanych produktów i usług.
Dawid Zieliński od 6 lat rozwija działalność Grupy, stawiając na innowacje. Przedsiębiorca uważa, że nowe technologie pozwolą Spółce utrzymać pozycję lidera w sektorze energii odnawialnej, dlatego inwestuje w innowacyjne start-upy, m.in. w Nexity, czyli spółkę związaną z rynkiem elektromobilności, czy Saule Technologies – polską firmę rozwijającą technologię perowskitowych ogniw słonecznych. Dawid Zieliński jest przekonany, że OZE i nowoczesna energetyka to już nie jest moda, ale konieczność. Jego wizją, którą realizuje poprzez Columbus Energy, ale też przez działalność Fundacji Carbon Footprint oraz edukacyjny portal Świat OZE, jest ochrona środowiska i neutralizacja śladu węglowego. Przedsiębiorca jest cenionym ekspertem w branży OZE, członkiem m.in. Rady Programowej OZE Power.
Leszek Gierszewski - DRUTEX
Leszek Gierszewski od 1985 roku prowadzi DRUTEX, spółkę produkującą dziś stolarkę otworową z PVC, drewna i aluminium - okna, drzwi, rolety i fasady. Swoją działalność biznesową rozpoczynał m.in. od produkcji doniczek ceramicznych i siatek ogrodzeniowych. Sprzedaż okien ruszyła w lutym 1994 r. Wraz z pierwszym oknem z PVC firma rozpoczęła także produkcję szyb zespolonych, a od 2007 r. własnych profili PVC.
DRUTEX to spółka zbudowana od podstaw przez Leszka Gierszewskiego, oparta w pełni na polskim kapitale, zatrudniająca dziś niemal 4000 pracowników. Poza halami produkcyjnymi Spółka ma własny dział badań i rozwoju, biuro konstrukcyjne oraz laboratorium badawcze, a jej produkty dostępne są na całym świecie (75% przychodów pochodzi z eksportu). Dla Leszka Gierszewskiego ogromną rolę w biznesie odgrywa niezależność – dlatego kontroluje cały proces produkcyjny od „A” do „Z”, dysponując również własnymi rozwiązaniami logistycznymi. Przedsiębiorca stale zwiększa moce produkcyjne, a od momentu założenia firmy praktycznie cały zysk reinwestuje. Leszek Gierszewski poza stałą aktywnością biznesową angażuje się w działalność charytatywną. Jest inicjatorem akcji „Jesteśmy razem. Pomagamy”, której celem jest koordynacja działań w walce z epidemią COVID-19.
Michał Mikulski – EGZOTech
Dr Michał Mikulski to założyciel i prezes zarządu EGZOTech, powstałej w 2013 roku firmy zajmującej się badaniami oraz opracowaniem innowacyjnych robotów rehabilitacyjnych i urządzeń elektrodiagnostycznych dla fizjoterapii, neurorehabilitacji i terapii zajęciowej. Produkty EGZOTech przeznaczone są dla pacjentów po udarach, urazach rdzenia kręgowego i chorobach neurodegeneracyjnych, a także ze schorzeniami ortopedycznymi i urologicznymi. Przedsiębiorca jest osobą niezwykle aktywną, pomaga start-upom, młodym przedsiębiorcom i podmiotom współpracującym z inwestorami EGZOTech. Jest też członkiem europejskiej komisji oceniającej projekty B+R oraz wykładowcą na Politechnice Śląskiej. Jego działalność i tworzone produkty zdobyły szerokie uznanie, czego dowodem jest szereg nagród i wyróżnień, w tym, MIT Tech Review "Innovators Under 35" i "Social Innovator", Forbes "30 under 30 in Science and Healthcare".
Robert Stachurski – GlucoActive
Robert Stachurski to założyciel GlucoActive, powstałej w 2017 roku firmy pracującej nad technologią bezbolesnego monitorowania przebiegu leczenia cukrzycy. Robert Stachurski prowadził już inne start-upy z branży medycznej, był managerem w dużych firmach technologicznych oraz doradcą inwestycyjnym firm i osób prywatnych. Teraz jego celem jest sprzedaż lub licencjonowanie technologii i działanie jako partner technologiczny globalnej korporacji.
W 2021 roku, GlucoActive jako pierwsza firma na świecie, zamierza wprowadzić na rynek całkowicie bezinwazyjny glukometr – badający poziom cukru bez konieczności nakłuwania palca. Główną zaletą urządzenia jest brak potrzeby kontaktu z krwią, ale także dyskrecja oraz niskie koszty produkcji. Do końca 2021 r. spółka chce ukończyć proces certyfikacji technicznej i medycznej oraz rozpocząć sprzedaż urządzeń. W przyszłości Robert Stachurski planuje produkować urządzenia mierzące inne parametry, jak np. poziom cholesterolu czy hemoglobiny.
Igor Klaja – OTCF
Igor Klaja to twórca firmy OTCF, właściciela m.in. marki 4F, polskiego producenta odzieży i akcesoriów sportowych, znanego między innymi z kolekcji strojów dla sportowców reprezentujących Polskę na Igrzyskach Olimpijskich. W portfolio firmy – oprócz 4F – znajdują się także takie marki jak: Outhorn czy Under Armour, a także sieć online’owych sklepów multibrandowych Sport Style Story. OTCF jest obecny w 47 krajach m.in. w Czechach, na Słowacji, Litwie, Łotwie czy w Rumunii. Rozwija też rynek hurtowy w Rosji i na Ukrainie oraz w Niemczech i Austrii.
Dzięki rozbudowanej sieci analitycznej, codzienne śledzenie wyników pozwala firmie na szybkie dopasowywanie się do potrzeb klienta i reagowanie na trendy. Firma przetrwała lockdown dzięki mocnym fundamentom działalności, opartym na wartościach takich jak zaangażowanie, zaufanie oraz transparentność. Igor Klaja uważa, że w prowadzeniu biznesu niezbędna jest intuicja, szczególnie w procesie podejmowania decyzji. Uważa, że kryzys związany z pandemią COVID-19 umocnił go jako lidera, ale dał też szansę pracownikom, aby i oni stali się liderami.
Jacek Sarnowski – PORTA KMI POLAND
Jacek Sarnowski to współzałożyciel, współwłaściciel i od 29 lat Prezes Zarządu PORTA KMI POLAND. Firma ma 20-procentowy udział w rynku i oferuje drzwi wewnętrzne, wejściowe oraz drzwi techniczne w konstrukcji drewnianej i stalowej. Przedsiębiorca jest również współwłaścicielem Invest Komfortu, trójmiejskiego dewelopera, inwestora m.in. gdyńskiego kompleksu wieżowców Sea Towers. Jacek Sarnowski był jednym z założycieli znanej sieci Komfort, sprzedającej wykładziny dywanowe, panele podłogowe oraz inne artykuły wykończenia wnętrz. W 1992 r. wraz z ówczesnymi wspólnikami Komfortu, zdecydował o rozpoczęciu nowej działalności, skoncentrowanej na sprzedaży drzwi. Kluczem do sukcesu okazała się wysoka jakość produktów, kompleksowość oferty oraz skuteczność sieci dystrybucji. Jej model, wypracowany przez przedsiębiorcę, został później przyjęty przez całą branżę. Obecnie PORTA KMI POLAND to 5 zakładów produkcyjnych, 4 w Polsce i 1 w Rumunii oraz magazyn centralny w Nidzicy, a przed firmą dalszy rozwój i kolejny cel - osiągnięcie pozycji lidera sprzedaży drzwi w Europie. Prezes PORTA podkreśla, że w najbliższych latach jego firma skoncentruje się na usługach towarzyszących i projektowaniu doświadczeń klienta.
Nicole Sochacki-Wójcicka i Jakub Wójcicki – Roger Publishing
Nicole Sochacki-Wójcicka (znana również w mediach społecznościowych jako @mamaginekolog) i Jakub Wójcicki to małżeństwo lekarzy, którzy w 2016 r. założyli firmę Roger Publishing. Przedsiębiorcy zaczynali swoją działalność od profilu na Instagramie, gdzie wspólnie pisali krótkie posty o tematyce medycznej. Dzisiaj są nie tylko jednymi z instagramerów o najwyższych zasięgach, ale oferują produkty skierowane przede wszystkim do rodziców i przyszłych rodziców, powstałe w oparciu o najnowszą wiedzę medyczną i potrzeby klientów. Wśród nich znajdują się segregatory medyczne i ubrania dla dzieci, kobiet w ciąży i diabetyków (koszule z kieszenią na pompę insulinową). Sukces rynkowy osiągnęli dzięki wykorzystaniu wiedzy medycznej do stworzenia produktów, których dotychczas nikt nie oferował. Przedsiębiorcy stawiają na lokalnych producentów i najwyższą jakość materiałów do produkcji. W swojej działalności nie boją się kontrowersyjnych tematów i obalania mitów. Państwo Wójciccy to duet, łączący różne kompetencje – Nicole Sochacki-Wójcicka zajmuje się projektowaniem i promocją produktów, Jakub Wójcicki wspiera działalność firmy wiedzą techniczną i finansową.
Krzysztof Folta – TIM
Krzysztof Folta założył firmę TIM Sp. z o.o. w 1987 roku jako jednostkę gospodarki uspołecznionej. W 1994 roku została ona przekształcona w spółkę akcyjną, a w 1998 roku zadebiutowała na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Przez wiele lat była siecią hurtowni elektrycznych, a od 2013 roku postawiła na hybrydę – sprzedaje artykuły elektrotechniczne online na TIM.pl, lecz ze wsparciem ogólnopolskiej sieci biur i przedstawicieli handlowych. To unikalny w branży elektrotechnicznej model biznesowy, który przyniósł Spółce liczne nagrody. Krzysztof Folta przyznaje, że przenosząc biznes do internetu na szali postawił wszystko, co budował przez 25 lat. Dzisiaj TIM to w pełni zautomatyzowane przedsiębiorstwo, którego ponad 70% sprzedaży odbywa się w modelu cyfrowym. Krzysztof Folta wie, jak istotna w sprzedaży internetowej jest logistyka, dlatego założył własną spółkę logistyczną – 3LP.
Krzysztof Folta postrzega siebie jako lidera, który ma odwagę, by podejmować trudne decyzje i wprowadzać zmiany na dużą skalę. Zdaniem przedsiębiorcy, jedyną pewną rzeczą w firmie TIM są zmiany, a w najbliższych latach zamierza wdrożyć analitykę behawioralną klientów, z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Jacek Świderski - Wirtualna Polska Holding
Jacek Świderski jest prekursorem polskiego biznesu internetowego. Swoją karierę rozpoczął od stworzenia darmowej poczty go2.pl (o2.pl) oraz komunikatora TLEN. W 2014 roku wraz ze wspólnikami Michałem Brańskim i Krzysztofem Sierotą oraz funduszem private equity Innova Capital przejął Wirtualną Polskę i dziś zarządza największym, polskim przedsiębiorstwem internetowym, w skład którego wchodzą serwisy internetowe (w tym m.in. Strona Główna WP i o2, money.pl), poczta e-mail, Telewizja WP, internetowa platforma TV – WP Pilot oraz platformy e-commerce (m.in. wakacje.pl, Domodi, Superauto.pl).
Dla Jacka Świderskiego od początku było jasne, że WP musi być firmą medialno-technologiczną, stąd synergie między mediami, usługami i e-commerce. Pozwalają one z jednej strony konkurować ze światowymi gigantami, ale także kompleksowo zaspokajać potrzeby Polaków, poszukujących w internecie zarówno informacji, jak również możliwości realizacji potrzeb konsumenckich.
Spośród finalistów niezależne Jury wyłoni najlepszego przedsiębiorcę w oparciu o sześć kryteriów: przedsiębiorczość, wyniki finansowe, strategia, działalność międzynarodowa, relacje z pracownikami i otoczeniem oraz nowe technologie. W skład 13-osobowego gremium wchodzą autorytety ze świata biznesu oraz rotacyjnie zwycięzcy poprzednich edycji konkursu.
Jerzy Koźmiński - Przewodniczący Jury, Prezes Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności
Prof. dr hab. n. med. Paweł Buszman – Założyciel American Heart of Poland, Przedsiębiorca Roku 2015
Marcin Grzymkowski – Prezes eobuwie.pl, Przedsiębiorca Roku 2016
Marcin Iwiński - Wiceprezes CD Projekt, Przedsiębiorca Roku 2008
Piotr Krupa – Prezes KRUK S.A., Przedsiębiorca Roku 2017
Adam Krzanowski – Prezes Grupy Nowy Styl, Przedsiębiorca Roku 2014
Krzysztof Pawiński - Prezes Grupy Maspex Wadowice, Przedsiębiorca Roku 2011
Ewald Raben – Prezes Grupy Raben, Przedsiębiorca Roku 2012
Jacek Siwicki – Prezes, Przewodniczący Rady Dyrektorów Enterprise Investors
Artur Rytel - Prezes Green Holding, Przedsiębiorca Roku 2019
Kinga Stanisławska – Partner Zarządzający i Założycielka Experior Venture Fund
Andrzej Wiśniowski – Twórca firmy WIŚNIOWSKI, Przedsiębiorca Roku 2013
Filip Granek, Prezes XTPL S.A., Przedsiębiorca Roku 2018
Zwycięzców w kategoriach Produkcja i Usługi, Nowy Biznes, Nowe Technologie/Innowacyjność oraz zdobywcę tytułu EY Przedsiębiorca Roku 2020 poznamy podczas Gali Finałowej, która odbędzie się w czwartek, 4 marca 2021 r. Wydarzenie będzie transmitowane w TVN24 BiS.
Zwycięzca polskiej edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku będzie reprezentować nasz kraj podczas międzynarodowego finału, gdzie zmierzy się z laureatami lokalnych edycji konkursu z około 60 krajów. Gala World Entrepreneur of the Year odbędzie się w czerwcu 2021 roku w Monte Carlo.
Partnerzy konkursu: PKO Bank Polski, Polski Fundusz Rozwoju, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, ICAN Management Review, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, TVN24 BiS.
Partner Gali: Totalizator Sportowy.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: https://przedsiebiorcaroku.pl/
kontakt dla mediów
Tomasz Bogusławski
tomasz.boguslawski@pl.ey.com
tel: +48 22 557 68 24
tel: +48 515 608 180
informacje o firmie
O firmie EY
EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne. Na całym świecie EY ma ponad 700 biur w 150 krajach, w których pracuje blisko 300 tys. specjalistów. Łączą ich wspólne wartości i przywiązanie do dostarczania klientom najwyższej jakości usług. Misją EY jest - „Building a Better Working World”, bo lepiej funkcjonujący świat to lepiej funkcjonujące gospodarki, społeczeństwa i my sami.
EY w Polsce to prawie 4000 specjalistów pracujących w 7 biurach: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Centrum Usług Wspólnych EY.
EY Polska był wielokrotnie nagradzany przez media biznesowe tytułami najlepszej i najskuteczniejszej firmy doradztwa podatkowego, firma wygrywała również rankingi na najlepsza firmę audytorską.
EY Polska od 2003 roku prowadzi polską edycję międzynarodowego konkursu EY Przedsiębiorca Roku, której zwycięzcy reprezentują Polskę w międzynarodowym finale World Entrepreneur of the Year organizowanym co roku w Monte Carlo.
EY to jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma była wielokrotnie wyróżniana tytułem Najbardziej Pożądany Pracodawca w rankingu „Pracodawca Roku®” prowadzonym przez międzynarodową organizację studencką AIESEC. EY jest również laureatem w rankingu Great Place to Work w kategorii organizacji zatrudniających ponad 500 pracowników. EY to także Idealny Pracodawca według Uniwersum.
Aby uzyskać więcej informacji, wejdź na https://www.ey.com/pl_pl
kontakt dla mediów
Tomasz Bogusławski
tomasz.boguslawski@pl.ey.com
tel: +48 22 557 68 24
tel: +48 515 608 180
informacje o firmie
O firmie EY
EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne. Na całym świecie EY ma ponad 700 biur w 150 krajach, w których pracuje blisko 300 tys. specjalistów. Łączą ich wspólne wartości i przywiązanie do dostarczania klientom najwyższej jakości usług. Misją EY jest - „Building a Better Working World”, bo lepiej funkcjonujący świat to lepiej funkcjonujące gospodarki, społeczeństwa i my sami.
EY w Polsce to prawie 4000 specjalistów pracujących w 7 biurach: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Centrum Usług Wspólnych EY.
EY Polska był wielokrotnie nagradzany przez media biznesowe tytułami najlepszej i najskuteczniejszej firmy doradztwa podatkowego, firma wygrywała również rankingi na najlepsza firmę audytorską.
EY Polska od 2003 roku prowadzi polską edycję międzynarodowego konkursu EY Przedsiębiorca Roku, której zwycięzcy reprezentują Polskę w międzynarodowym finale World Entrepreneur of the Year organizowanym co roku w Monte Carlo.
EY to jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma była wielokrotnie wyróżniana tytułem Najbardziej Pożądany Pracodawca w rankingu „Pracodawca Roku®” prowadzonym przez międzynarodową organizację studencką AIESEC. EY jest również laureatem w rankingu Great Place to Work w kategorii organizacji zatrudniających ponad 500 pracowników. EY to także Idealny Pracodawca według Uniwersum.
Aby uzyskać więcej informacji, wejdź na https://www.ey.com/pl_pl