media/marketing/reklama

Robert Feluś Redaktorem Naczelnym „Wprost”.

Od 1 stycznia 2021 roku redakcją „Wprost” pokieruje Robert Feluś.  Podlegać mu będą wszystkie redakcje serwisu wprost.pl, w tym redakcja Wprost Premium, która przygotowuje treści płatne i cotygodniowe wydanie „e-Wprost”.  

- Niezmiernie cieszę się z powierzonej misji prowadzenia redakcji Wprost i rozwijania jednej z najważniejszych marek mediowych w Polsce w tak kluczowym momencie, jakim jest intensywna transformacja cyfrowa. – mówi Feluś i dodaje - Główny cel, jaki stawiam przed sobą i zespołem to rozwijanie wartości, które wynikają z istoty niezależnego, jakościowego dziennikarstwa – z czego przez dziesiątki lat słynęło Wprost jako wiodący opiniotwórczy tygodnik. Chcę, aby te wartości, spójne z tradycyjną i cenioną marką prasową, znaleźli teraz czytelnicy w nowoczesnym wydaniu internetowym. Będziemy nawiązywać do najlepszych tradycji prasowych i czerpać z bogatych doświadczeń portalowych, a widząc zaangażowanie zespołu, którym będę kierował, jestem przekonany, że wspólnie zbudujemy i umocnimy pozycję Wprost w sieci, bo tytuł z taką historią po prostu na to zasługuje.

Robert Feluś jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego. Dziennikarskie szlify zdobywał w Dzienniku Polskim, Echu Krakowa i krakowskim oddziale Super Expressu.   Uczestniczył w budowaniu redakcji Faktu, a w latach 2014-2018 był jego redaktorem naczelnym.  Pracował też w magazynie Forbes i Przeglądzie Sportowym oraz prowadził programy Onet Rano i Newsroom.   Ostatnio pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego Wirtualnej Polski i redaktora naczelnego serwisu WP SportoweFakty.  Jest wykładowcą Uniwersytetu SWPS. Prowadzi zajęcia ze studentami dziennikarstwa.

- Gratuluję Robertowi objęcia nowej roli.  W procesie rekrutacyjnym na stanowisko redaktora naczelnego mieliśmy okazję poznać wielu, bardzo interesujących i doświadczonych kandydatów. Wszystkim bardzo dziękuję za akces i fantastyczne rozmowy.  Wybraliśmy dziennikarza, redaktora naczelnego, którego ścieżka kariery i zdobyte doświadczenia gwarantują realizację celu jakim jest dalszy dynamiczny rozwój marki „Wprost” i uczynienie z serwisu wprost.pl nowoczesnego medium cyfrowego o dużym potencjale i sile przyciągania użytkowników i subskrybentów – mówi Andrzej Chmiel, Prezes Zarządu AWR Wprost.

-  Cieszę się, że „Wprost” zyskuje w osobie Roberta Felusia nie tylko doświadczonego dziennikarza i redaktora, który rozumie czym jest misja mediów, ale również menedżera, który nada nowy impuls rozwojowy marce w jej transformacji cyfrowej.  „Wprost” to tytuł z historią.  Od dziś zaczynamy pisać jej nowy rozdział.  Nowemu Redaktorowi Naczelnemu życzę samych sukcesów w realizacji ambitnych planów. – dodaje Michał M. Lisiecki założyciel i główny akcjonariusz PMPG Polskie Media S.A. do której należy AWR „Wprost”.

„Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się przeważnie w pierwszej trójce.  Wprost.pl z 7,4 mln użytkowników (RU) (średnia za ostatni kwartał ) ma 23% zasięgu i jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii. (za Gemius/PBI, wrzesień-listopad 2020 r.). 

 

#CyfrowyŚwiatWprost:

wprost.pl | premium.wprost.pl | wprost.pl/tygodnik

biznes.wprost.pl |  zdrowie.wprost.pl | wprost.pl/primetime 

Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes

Twitter | Instagram | YouTube

 

Wcześniejsze komunikaty:

Redakacja WPROST rośnie w siłę.

https://media.pmpg.pl/pr/562539/redakcja-wprost-rosnie-w-sile

Jesteśmy w TOP20 polskiego internetu! Awans grupy PMPG Polskie Media S.A.

https://www.wprost.pl/komunikaty-pmpg/10315555/jestesmy-w-top20-polskiego-internetu-awans-grupy-pmpg-polskie-media-sa.html

Prasa, jaką znamy, odchodzi w przeszłość – blog wydawcy – Michała M. Lisieckiego:

https://www.wprost.pl/tygodnik/10310429/prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc.html

Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost: 

https://media.pmpg.pl/pr/494678/ostatnie-drukowane-wydanie-tygodnika-wprost-wydawca-oglasza-cyfrowyswiatwprost

AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość”.

https://media.pmpg.pl/pr/493702/awr-wprost-zmienia-model-wydawniczy-publikacja-tresci-tylko-w-wersji-elektronicznej-prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc

 

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

Fundacja Tygodnika Wprost
Fundacja Tygodnika Wprost

MediaForUkraine@wprost.pl

tel: +48 508 040 882

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.