Robert Feluś Redaktorem Naczelnym „Wprost”.
Od 1 stycznia 2021 roku redakcją „Wprost” pokieruje Robert Feluś. Podlegać mu będą wszystkie redakcje serwisu wprost.pl, w tym redakcja Wprost Premium, która przygotowuje treści płatne i cotygodniowe wydanie „e-Wprost”.
- Niezmiernie cieszę się z powierzonej misji prowadzenia redakcji „Wprost” i rozwijania jednej z najważniejszych marek mediowych w Polsce w tak kluczowym momencie, jakim jest intensywna transformacja cyfrowa. – mówi Feluś i dodaje - Główny cel, jaki stawiam przed sobą i zespołem to rozwijanie wartości, które wynikają z istoty niezależnego, jakościowego dziennikarstwa – z czego przez dziesiątki lat słynęło „Wprost” jako wiodący opiniotwórczy tygodnik. Chcę, aby te wartości, spójne z tradycyjną i cenioną marką prasową, znaleźli teraz czytelnicy w nowoczesnym wydaniu internetowym. Będziemy nawiązywać do najlepszych tradycji prasowych i czerpać z bogatych doświadczeń portalowych, a widząc zaangażowanie zespołu, którym będę kierował, jestem przekonany, że wspólnie zbudujemy i umocnimy pozycję „Wprost” w sieci, bo tytuł z taką historią po prostu na to zasługuje.
Robert Feluś jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego. Dziennikarskie szlify zdobywał w Dzienniku Polskim, Echu Krakowa i krakowskim oddziale Super Expressu. Uczestniczył w budowaniu redakcji Faktu, a w latach 2014-2018 był jego redaktorem naczelnym. Pracował też w magazynie Forbes i Przeglądzie Sportowym oraz prowadził programy Onet Rano i Newsroom. Ostatnio pełnił funkcję zastępcy redaktora naczelnego Wirtualnej Polski i redaktora naczelnego serwisu WP SportoweFakty. Jest wykładowcą Uniwersytetu SWPS. Prowadzi zajęcia ze studentami dziennikarstwa.
- Gratuluję Robertowi objęcia nowej roli. W procesie rekrutacyjnym na stanowisko redaktora naczelnego mieliśmy okazję poznać wielu, bardzo interesujących i doświadczonych kandydatów. Wszystkim bardzo dziękuję za akces i fantastyczne rozmowy. Wybraliśmy dziennikarza, redaktora naczelnego, którego ścieżka kariery i zdobyte doświadczenia gwarantują realizację celu jakim jest dalszy dynamiczny rozwój marki „Wprost” i uczynienie z serwisu wprost.pl nowoczesnego medium cyfrowego o dużym potencjale i sile przyciągania użytkowników i subskrybentów – mówi Andrzej Chmiel, Prezes Zarządu AWR Wprost.
- Cieszę się, że „Wprost” zyskuje w osobie Roberta Felusia nie tylko doświadczonego dziennikarza i redaktora, który rozumie czym jest misja mediów, ale również menedżera, który nada nowy impuls rozwojowy marce w jej transformacji cyfrowej. „Wprost” to tytuł z historią. Od dziś zaczynamy pisać jej nowy rozdział. Nowemu Redaktorowi Naczelnemu życzę samych sukcesów w realizacji ambitnych planów. – dodaje Michał M. Lisiecki założyciel i główny akcjonariusz PMPG Polskie Media S.A. do której należy AWR „Wprost”.
„Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się przeważnie w pierwszej trójce. Wprost.pl z 7,4 mln użytkowników (RU) (średnia za ostatni kwartał ) ma 23% zasięgu i jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii. (za Gemius/PBI, wrzesień-listopad 2020 r.).
#CyfrowyŚwiatWprost:
wprost.pl | premium.wprost.pl | wprost.pl/tygodnik
biznes.wprost.pl | zdrowie.wprost.pl | wprost.pl/primetime
Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes
Wcześniejsze komunikaty:
Redakacja WPROST rośnie w siłę.
https://media.pmpg.pl/pr/562539/redakcja-wprost-rosnie-w-sile
Jesteśmy w TOP20 polskiego internetu! Awans grupy PMPG Polskie Media S.A.
Prasa, jaką znamy, odchodzi w przeszłość – blog wydawcy – Michała M. Lisieckiego:
https://www.wprost.pl/tygodnik/10310429/prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc.html
Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost:
AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość”.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.