nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Auchan Retail Polska partnerem Too Good To Go „Razem ratujemy jedzenie”

Auchan Retail Polska podejmuje kolejny krok aby ograniczyć marnowanie żywności  dołączając do grona partnerów aplikacji Too Good To Go. Od grudnia jej użytkownicy będą mogli zamawiać w Auchan specjalne paczki, w których każdego dnia znajdą się pełnowartościowe i atrakcyjne cenowo produkty o krótkich terminach przydatności.

Paczki dostępne w Auchan przez aplikację Too Good To Go podzielone zostały na trzy kategorie:

- Paczka Mix – znajdą się w niej różne produkty spożywcze
- Paczka Zieleniak – zawierająca owoce i warzywa
- Paczka Bistro – z kanapkami i sałatkami oraz produktami z cukierni

Wszystkie paczki mają charakter „niespodzianek”, ich skład zmieniać się będzie każdego dnia. Zamówienia będzie można odbierać w Punktach Obsługi Klienta. Produkty pakowane będą do papierowych toreb Too Good To Go lub do toreb przyniesionych przez klienta, z myślą o jeszcze większej dbałości o ochronę środowiska.

Auchan od lat podejmuje działania w duchu zero waste, w tym na rzecz niemarnowania żywności. Chcemy w wymierny sposób wpływać na zmniejszenie skali tego zjawiska mówi Dorota Patejko, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR Auchan Retail Polska. Z jednej strony przeciwdziałamy marnotrawstwu żywności w całym łańcuchu wartości naszej firmy, z drugiej podejmujemy inicjatywy wspierające świadome decyzje zakupowe naszych klientów. Liczymy na dobre przyjęcie z ich strony możliwości korzystania z aplikacji Too Good To Go. Zaczynamy pilotażowo w trzech lokalizacjach na terenie Warszawy – dodaje Dorota Patejko

Sieci handlowe są istotnym graczem w walce z marnowaniem jedzenia, stąd podjęcie współpracy z Auchan, niezwykle mnie cieszy. To ważny sygnał dla rynku spożywczego, że problem traktowany jest poważnie, a rozwiązanie, jakim jest Too Good To Go, dostępne jest dla każdego. Zarówno duże sieci handlowe, jak i małe, rodzinne sklepy mogą, dzięki aplikacji, z łatwością ratować jedzenie przed zmarnowaniem - podkreśla Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.

Partnerstwo z aplikacją Too Good To Go to kolejna z licznych inicjatyw, które Auchan Retail Polska podejmuje w walce z marnowaniem żywności. Ostatnia akcja edukacyjna „Oznaczenie ma znaczenie”, zorganizowana została w ramach zainicjowanego w 2019 r. programu „Nie marnujemy, ratujemy!”. We wszystkich sklepach Auchan znajdują się specjalne strefy “ratujące” żywność, w których produkty z krótkim terminem żywności oferowane są z 50% rabatem. Dzięki tej akcji tylko w ciągu jednego roku udało się w sklepach Auchan obniżyć straty w produktach spożywczych aż o 30%.

 

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.

załączniki

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.