nowe produkty/usługi energetyka

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą

20.11.2020 | Enea

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.

W ostatnich miesiącach dynamicznie wzrastała liczba osób, które zdecydowały się na założenie konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Klienci doceniają korzyści płynące z szybkiej formy kontaktu z Eneą. eBOK jest bowiem dostępny 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez wychodzenia z domu – załatwienie sprawy związanej z energią elektryczną jest więc teraz bardzo wygodne, proste i szybkie. W ciągu ponad pół roku liczba nowych kont założonych w eBOK-u wzrosła o 35%. Liczba spraw związanych z energią elektryczną, załatwianych za pośrednictwem eBOK-a także wzrosła o 58%. Zainteresowanie tą formą kontaktu utrzymuje się wciąż na bardzo wysokim poziomie, mimo ponownego otwarcia w maju stacjonarnych Biur Obsługi Klienta Enei. Wzrosła również liczba pobieranych za pośrednictwem eBOK-a faktur w formie elektronicznej, które gwarantują otrzymanie niezwłocznej informacji o kwocie do zapłaty. 

Widać wyraźny trend w gospodarce związany z cyfryzacją procesów obsługowych - dotyczy on również klientów Enei. Mimo otwarcia stacjonarnych placówek, wciąż obserwujemy wzmożony ruch w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Dzięki temu rozwiązaniu klienci, pozostając bezpiecznie w domu, nadal mogą być w kontakcie z Eneą. Dodatkowo, ostatnio umożliwiliśmy im zawieranie umów na niektóre nasze produkty zdalnie poprzez eBOK – powiedział Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum.

Enea udostępniła również w eBOK-u dla klientów indywidualnych możliwość zawierania umów na produkty Energia +Pewna cena i Energia+ Fachowiec bez konieczności wychodzenia z domu. Energia+ Pewna cena daje gwarancję stałej ceny za energię elektryczną przez cały czas trwania umowy, a Energia+ Fachowiec dodatkowo także pomoc specjalisty, który bezpłatnie usunie awarię w domu. Teraz zawarcie takiej umowy jest jeszcze prostsze i możliwe całkowicie online.

Dla obecnych klientów Enei dużym ułatwieniem jest także przesyłanie dokumentów poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, w tym także umów, bez wychodzenia z domu. Wystarczy tylko wysłać skan lub zdjęcie podpisanej umowy. Osoby posiadające kwalifikowany podpis elektroniczny mogą podpisać dokumenty z jego wykorzystaniem.

W eBOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane czy zgłosić sprawy.

W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji.

 

kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
Enea
Berenika Ratajczak

berenika.ratajczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 13

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi