internet

Play inspiruje, wspiera rozwój i zachęca młodych do kreatywności w Akademii Team Play

17.11.2020 | Play

Play otwiera nowy portal stworzony z myślą o dzieciach i młodzieży, na którym znani twórcy internetowi i eksperci będą mogli dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, zachęcając tym samym do wspólnego odkrywania świata i ciekawostek z wielu dziedzin. Akademia Team Play to bezpieczne miejsce, w którym najmłodsi członkowie społeczności klientów operatora, a także ich rodzice, znajdą inspirujące materiały do odnajdywania i rozwijania pasji oraz do wspólnych aktywności.

W obecnej sytuacji młodzi odbiorcy wiele czasu spędzają w domu, a ich rodzice muszą niejednokrotnie łączyć obowiązki domowe ze zdalną pracą zawodową. Play stworzył Akademię, aby dzieci i młodzież, poza zajęciami szkolnymi, przez zabawę i atrakcyjne treści nabywały praktycznych umiejętności w obszarach, które ich pasjonują. Dlatego operator zaprosił wybranych twórców z Team Play, aby w serii inspirujących materiałów przedstawili te obszary, którymi zajmują się na co dzień i w których są ekspertami. Co ważne, jest to miejsce bez hejtu czy ocen – tylko swobodnego rozwoju zainteresowań i talentów.

Akademia Team Play proponuje materiały w ośmiu kategoriach, a nad każdą z nich czuwa dedykowany mentor – rozpoznawalny Youtuber, który osobiście oraz w towarzystwie zaproszonych gości opowie o tajnikach swojej pracy i pasji, zachęcając młodych ludzi do kreatywnego działania. Wśród tych obszarów znalazły się:

  • Social Life - gdzie influencerzy dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, jak na co dzień wygląda ich praca w mediach społecznościowych. Co więcej, eksperci przekażą wiele kluczowych informacji na temat relacji międzyludzkich nie tylko w świecie wirtualnym, ale również w bezpośrednich kontaktach z rówieśnikami w codziennej rzeczywistości.

Mentorami tej kategorii są Paulina Mikuła z kanału Mówiąc Inaczej oraz Człowiek Warga.

  • Digital Skills - gdzie dowiemy się, jakie mechanizmy rządzą internetem oraz zdobędą wiedzę i umiejętności przydatne w sieci.

Mentorami kategorii są Gimper oraz Blowek.

  • Fotografia - gdzie można nauczyć się, jak robić zdjęcia i jak je edytować, żeby wzbudzić zachwyt.

Mentorem kategorii jest Wujaszek Lifestyle.

  • Beauty & Fashion - gdzie młodzież dowie się, jak znaleźć własny styl i lepiej rozumieć siebie, a także np. jak dać ubraniom drugie życie.

Mentorką kategorii jest Red Lipstick Monster.

  • Gotowanie - gdzie dzieci posłuchają o smakach, składnikach i trikach kuchennych zawodowców.

Mentorem kategorii jest Piotr Ogiński z kanału Kocham Gotować.

  • Gaming - gdzie można poznać wielowymiarowy świat gier i e-sportu przedstawiony przez doświadczonych graczy i twórców.

Mentorami kategorii są Izak i Sitr0x.

  • Film - gdzie młodzi dowiedzą się, jak uzyskać dobry kadr, połączyć nakręcone sceny w spójną historię i tworzyć filmy, które zaskoczą widza.

Mentorem kategorii jest Martin Stankiewicz.

  • Move Yourself. Ciało i umysł potrzebują ruchu – tutaj dzieci i młodzież znajdą pomysły na zadbanie o siebie i działanie bliżej natury każdego dnia.

Mentorami kategorii są Zosia Zborowska-Wrona oraz Jcob.

Treści w Akademii Team Play są przeznaczone przede wszystkim dla osób w wieku 7-15 lat, jednak zaproszeni są zarówno młodsi, jak i starsi – z pewnością każdy znajdzie tu coś interesującego dla siebie. Aby uzyskać dostęp do inspirujących treści mentorów i gości Akademii, należy zalogować się podając numer telefonu w sieci Play. Po zalogowaniu na wskazany numer użytkownik otrzyma SMS z linkiem weryfikacyjnym, po kliknięciu którego strona Akademii automatycznie się przeładuje z pełnym dostępem do całej zawartości.

Akademia Team Play czeka już na wszystkie dzieci, nastolatków oraz ich rodziców i opiekunów pod adresem: akademiateamplay.pl.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.