sprawy społeczne

Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem! Auchan na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem to hasło przedświątecznej akcji charytatywnej Auchan Retail Polska, która rozpoczyna się 16 listopada br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, a także zwrócenie uwagi na aspekt tolerancji. Bohaterem akcji jest bóbr Julek, sympatyczny pluszak, choć z jednym tylko zębem. Trzy złote ze sprzedaży każdej maskotki przekazane zostanie na rzecz potrzebujących dzieci, wsparcia ich zdrowia i aktywności fizycznej.

SOS Wioski Dziecięce to miejsca wyjątkowe, otaczające opieką dzieci pokrzywdzone przez los, stwarzające im bezpieczny dom pełen rodzinnego ciepła. Auchan od lat aktywnie działa na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci, a współpraca ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce oraz wsparcie poprzez Fundację Auchan na rzecz młodzieży na stałe wpisały się w naszą działalność. Dziś rozpoczynamy wyjątkową akcję w specjalnie wydzielonej strefie z zabawkami czeka maskotka Bóbr Julek, każdy kto kupi tego sympatycznego pluszaka podaruje Wioskom Dziecięcym trzy złote − mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. Mamy  nadzieję, że zakrojona na dużą skalę kampania przekona do zakupu zabawki jak najliczniejsze grono naszych klientów. Chcielibyśmy podarować możliwie jak najwyższą kwotę podopiecznym Stowarzyszenia, dlatego liczymy na ich zaangażowanie − dodaje G. Gallet. 

Bóbr Julek jest dostępny we wszystkich sklepach Auchan, można go również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl i auchandirect.pl.

Kampania wspierająca akcję prowadzona będzie przez ponad miesiąc, począwszy od 16-go listopada. Jej założeniem jest wejście w interakcję z odbiorcami − dla lepszego zrozumienia, że maskotka pomaga dzieciom z Wiosek SOS oraz wspiera ich rozwój.

Z myślą o tych ostatnich przygotowano szereg specjalnych atrakcji − na stronie auchan.pl udostępnione będą: 
- dedykowana strona:https://www.auchan.pl/pl/dla-klienta/akcja-charytatywna-bobr-julek
- e-booki oraz audiobooki z zestawem bajek dla dzieci, których głównym bohaterem jest Bóbr Julek i Kraina Dobro Bobra
- kolorowanka do wydruku
- puzzle do wydruku

W ramach akcji „Z Julkiem Bobrem dziel się dobrem” nie tylko niesiemy pomoc, ale też edukujemy, pokazujemy, co to znaczy pomagać, również wtedy, gdy jest się dzieckiem. Kampania ma uczyć także tolerancji. Dzieci poznając w bajkach przygody swojego nowego przyjaciela – innego, bo tylko z jednym ząbkiem – dowiadują się, że każdy jest wartościowy, wspaniały i zasługuje na przyjaźń. Rozbudzają też swoją wyobraźnię i wrażliwość – mówi Dorota Patejko, dyrektor ds. Komunikacji i CSR  Auchan Retail Polska.

Pomoc naszym małym podopiecznym, szczególnie w tak trudnym czasie pandemii, jest dla naszego Stowarzyszenia ogromnie ważna. Dzięki takim akcjom oraz otrzymanemu wsparciu jesteśmy w stanie nieprzerwanie troszczyć się o potrzeby zarówno medyczne, jak i edukacyjne dzieci. Co więcej, zebrane środki przeznaczone zostaną również na budowę placu zabaw w Rodzinnym Domu Czasowego Pobytu, który jest bezpieczną przystanią dla dzieci, które nie mogły pozostać w swoich rodzinach i opuściły je w trybie interwencyjnym – mówi Anna Choszcz-Sendrowska, przedstawicielka SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce.

Najnowszą akcję Auchan wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji i mediach społecznościowych sieci, a także kilkuetapowy cykl newsletterów, publikacje na stronie www i w ramach aplikacji  Auchan oraz w gazetkach i sklepach sieci w całej Polsce. Do włączenia się w zainicjowaną przez Auchan akcję namawiać będzie także w ramach swoich kanałów społecznościowych jej ambasadorka, Katarzyna Glinka. 

_____________________

O Auchan

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.

O Stowarzyszeniu SOS Wioski  Dziecięce

Naszą misją jest niesienie pomocy dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz zagrożonym jej utratą. W Polsce prowadzimy 4 SOS Wioski Dziecięce, gdzie opuszczone i osierocone dzieci znajdują troskliwy dom, rodzinną opiekę i bezwarunkowe wsparcie. W ramach Programu „SOS Rodzinie” rozwijamy również działania profilaktyczne, których celem jest ochrona dzieci przed zabraniem ich do pieczy zastępczej. Program obejmuje 18 świetlic środowiskowych, w których potrzebujące dzieci mogą, m.in. zjeść ciepły posiłek, odrobić lekcje czy porozmawiać z osobami, którym ufają.

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.

załączniki

kontakt dla mediów
Hanna Bernatowicz
rzecznik prasowy, Auchan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Piasecznie
Hanna Bernatowicz

h.bernatowicz@auchan.pl

informacje o firmie

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.