Wręczenie statuetek Superbrands 2020 - Dekoral w gronie laureatów
9 września 2020 roku w studiu The Tides Events w Warszawie odbyła się Gala Finałowa Superbrands, kończąca XIV edycję projektu. Podczas wydarzenia wyłoniono laureatów tytułu Superbrands i Business Superbrands 2020, którzy zostali nagrodzeni oskarami marketingu. Jesteśmy dumni, że wśród wyróżnionych po raz kolejny znalazła się także marka Dekoral, otrzymując nagrodę w kategorii “Farby i lakiery”.
Gala Finałowa XIV edycji projektu Superbrands Polska przebiegała w wyjątkowej atmosferze nie tylko ze względu na jej charakter, ale też obecną sytuację na świecie, związaną z pandemią COVID-19. Rolę prowadzących gali powierzono Ninie Kowalewskiej-Motlik oraz Maciejowi Stuhrowi. Podczas gali laureatów nagrodzono statuetkami i albumami Superbrands. W gronie wyróżnionych znalazły się marki działające zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Na scenie pojawili się przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych, które uznano za najmocniejsze na rynku.
Tytułem Superbrands 2020 została uhonorowana m.in. marka Dekoral. „To dla nas bez wątpienia duży sukces. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione przez konsumentów, zwłaszcza biorąc pod uwagę trudną rzeczywistość związaną z pandemią. Poza statuetką otrzymaliśmy album z personalizowaną obwolutą, w którym zawarta została historia sukcesu naszej marki. Aby znaleźć się w czołówce prestiżowego rankingu trzeba uzyskać nie tylko pozytywne opinie od konsumentów, ale też ekspertów, zasiadających w Radzie Marek, posiadających bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu” mówi Ewa Ostaszewska, Brand Manager marki Dekoral.
Dlaczego sukces podczas Gali Finałowej Superbrands tak nas cieszy? Superbrands tworzy niezależny ranking najsilniejszych marek w Polsce już od 15 lat. Obecnie jest autorem największego konsumenckiego badania siły i wizerunku marki w naszym kraju. Próbie badawczej poddawanych jest ponad 10 000 respondentów, a laureaci wyłaniani są spośród niemal 2 tysięcy marek. Znalezienie się w elitarnym gronie cieszących się największym zaufaniem konsumentów marek to dla nas prawdziwy powód do dumy.
Podczas Finałowej Gali rozdano nagrody w ponad 100 kategoriach. Jakie były kryteria przyznania wyróżnienia? Na podstawie opinii konsumentów oraz zasiadających w Radzie Marek ekspertów oceniano siłę marki, jej wizerunek, jakość produktów i usług, jakość relacji B2B, innowacyjność, a w tym roku także skuteczność działań w nowej, zdominowanej przez COVID-19 rzeczywistości.
Udział w Gali Finałowej XIV edycji projektu Superbrands Polska oraz otrzymanie statuetki Superbrands 2020 były dla nas zaszczytem. Cieszymy się, że po raz kolejny głosy konsumenckie i eksperckie zapewniły nam tytuł najlepszej marki i dołożymy wszelkich starań, by w dalszym ciągu umacniać swoją pozycję na rynku. Kolejne badanie konsumenckie Superbrands rusza już w styczniu 2021 roku, a w marcu poznamy przyszłorocznych laureatów.