internet media/marketing/reklama

Dwie karty SIM i nielimitowany internet do biura za 49,99 zł w Play dla Firm

02.10.2020 | Play

Operator wprowadza specjalną ofertę dla klientów biznesowych, którzy zdecydowali się przenieść swój numer do Play.

Nowe rozwiązanie jest skierowane do osób, które prowadzą swój biznes i potrzebują niezawodnych narzędzi do pracy, korzystnej oferty i dostępu do sieci. To wygodna i najbardziej atrakcyjna cenowo propozycja dla przedsiębiorców dostępna na rynku. Dzięki niej otrzymują aż dwa numery i internet do biura w nowej, niższej cenie.

W ramach promocji klienci otrzymają dwie karty do telefonu i nielimitowany internet do biura tylko za 49,99 zł + VAT miesięcznie. Aby skorzystać z oferty, wystarczy przenieść min. jeden numer od innego operatora do Play. W pakiecie oprócz nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów klienci otrzymają także nielimitowany internet w smartfonie (do 10 GB z pełną prędkością), a do tego internet do biura bez ograniczeń (100 GB z pełną prędkością). W ofercie nie zabraknie też nowoczesnych smartfonów jak np. najnowszy Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G.

To nie wszystkie korzyści, na które mogą liczyć klienci, którzy zdecydują się skorzystać z tej oferty, bo dodatkowo otrzymają aż pół roku dostępu do Amazon Prime Video, oferującego oryginalne seriale, filmy i programy rozrywkowe na żądanie.

Oferta dostępna jest w salonach Play, na infolinii oraz u Doradców Biznesowych.

Więcej informacji na stronie: dlafirm.play.pl/promocja/przejdz-do-play/

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.