nowe produkty/usługi internet sprawy społeczne technologie towary konsumpcyjne rodzina

Niezbędnik rodzica, czyli nowa aplikacja „Bezpieczna Rodzina” w Play

28.09.2020 | Play

Według danych Play aż 80 proc. dzieci używa smartfonów samodzielnie zarówno do nauki, pozostawania w kontakcie z bliskimi, jak i rozrywki. Taki sam odsetek rodziców odczuwa w związku z tym potrzebę ochrony swoich pociech przed niebezpieczeństwami, jakie kryje w sobie internet. Z pomocą przychodzi Play z nową kompleksową usługą ,,Bezpieczna Rodzina’’, dzięki której dorośli będą mieli dostęp nie tylko do informacji o lokalizacji dziecka, ale także do ustawień zapewniających jego bezpieczeństwo w sieci.

Zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom, które samodzielnie korzystają z telefonu, stało się  priorytetem nie tylko dla rodziców, ale i dla Play, który wspiera rodziny w przestrzeganiu wspólnie ustalonych zasad korzystania z telefonu. Właśnie dlatego powstała aplikacja Bezpieczna Rodzina, która jako pierwsza łączy ze sobą lokalizację i ochronę w sieci w tak kompleksowy i prosty sposób.  

Dzięki aplikacji rodzic widzi na mapie miejsce, w którym przebywa pociecha, wyznacza strefy bezpieczeństwa, a nawet dostaje powiadomienia za każdym razem, gdy są one opuszczane. Funkcja Ochrony w Sieci umożliwia nie tylko ochronę najmłodszych przed nieodpowiednimi do ich wieku treściami, ale również wybór aplikacji, do których dziecko może mieć dostęp. Dodatkowo ustawianie dziennych limitów czasu na korzystanie z telefonu i aplikacji zostało poszerzone o zdalne blokowanie telefonu dziecka wraz z personalizowaną wiadomością np.: pora spać. Ta funkcja wyjątkowo odpowiada na potrzeby rodziców, a komunikaty wyświetlane na telefonie dziecka są przedstawione w przyjazny sposób dzięki postaci smoka – jako bohatera aplikacji dla dzieci. Opiekun może również sprawdzić jakie video na YouTube oglądało dziecko oraz jakie treści przeglądało w Internecie.

Specjalistyczne oprogramowanie zostało przygotowane przez niekwestionowanego lidera rynku – firmę Locon.

Bezpieczna Rodzina w Play jest konkurencyjna nie tylko ze względu na połączenie dwóch najpotrzebniejszych rodzicom funkcji w  jednej aplikacji, ale również ze względu na najbardziej przystępną na rynku cenę.  Rodzice mogą wypróbować to rozwiązanie przez miesiąc za darmo. Nowa Bezpieczna Rodzina jest dostępna w dwóch wersjach: Premium, która pozwala objąć kompleksową ochroną aż 3 urządzenia dzieci w cenie 19,99 zł miesięcznie oraz Standard, która dedykowana jest dla 1 urządzenia z podstawowym zakresem funkcji w cenie 9,99 zł.

Usługę Bezpieczna Rodzina niezwykle łatwo aktywować. W wersji dla rodzica można to zrobić na kilka sposobów:

- pobrać aplikację bezpośrednio w sklepie Google Play lub AppStore

- wysłać SMS o treści START pod numer 241 dla opcji Standard lub 242 dla opcji Premium

- uruchomić ją z pomocą konsultanta w punkcie sprzedaży i obsługi klienta

- aktywować w aplikacji Play24

Aplikacja działa jak rozmowa z dzieckiem prowadzona na dwóch smartfonach, dlatego po uruchomieniu usługi i dodaniu bliskiego do ochrony, rodzic musi zainstalować ją również na telefonie dziecka. Aplikacja w prosty i czytelny sposób przeprowadzi rodzica przez cały proces dodawania telefonu dziecka do ochrony. Wersja dla dziecka jest dostępna tylko w Google Play dla urządzeń z systemem Android.

Więcej informacji o nowej aplikacji Bezpieczna Rodzina znajduje się na stronie https://www.play.pl/uslugi/bezpieczna-rodzina/

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.