nowe produkty/usługi internet media/marketing/reklama

Netia z kampanią reklamową swojego bestsellera

24.08.2020 | Netia

Netia wystartowała z kampanią ATL, która wspiera sprzedaż zestawów szybkiego, nielimitowanego dostępu do internetu z zupełnie nową ofertą pakietów telewizyjnych. W spocie telewizyjnym sympatyczne, świetliste korniki wgryzają się w zalety pakietu 100 kanałów TV i światłowodowego internetu do 300 Mb/s za 60 zł miesięcznie.

Zupełnie nowa oferta pakietów telewizyjnych Netii zadebiutowała na początku lipca br., wspierana kampanią BTL pod hasłem „Nowe pakiety jak rakiety”. Od 24 sierpnia br. rusza natomiast kampania telewizyjna, w której po raz kolejny widzowie spotkają grupę sympatycznych, świetlistych stworzeń, inspirowanych kornikami. Bohaterowie nowego spotu - powszechnie znani eksperci od drążenia kanałów - entuzjastycznie oceniają bestseller nowej gamy ofertowej: pakiet 100 kanałów w zestawie z dostępem do internetu o prędkości pobierania do 300 Mb/s za jedyne 60 zł miesięcznie.

- W dość intensywnej kampanii TV, która potrwa do 4 października br., wykorzystany zostanie 30-sekundowy spot. Będzie on emitowany w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum. – powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii.

Duża elastyczność, atrakcyjne ceny

W ramach nowej oferty klienci mają do wyboru trzy warianty pakietów popularnych kanałów telewizyjnych, które zawierają: 78, 100 lub 183 pozycje oraz liczne warianty szybkiego dostępu do internetu. Podstawowe zestawy usług TV z internetem do 300 Mb/s kosztują odpowiednio: 50 zł, 60 zł i 90 zł (w pierwszym miesiącu dostęp do pełnej oferty gratis). Każdy z zestawów można poszerzyć m.in. o liczne pakiety z treściami premium, dodatkowe dekodery (multiroom), GigaNagrywarkę oraz przyspieszyć internet aż do 1 Gb/s. Oferta dodatkowych treści premium składa się z pakietów (koszt miesięczny): Eleven Sports (4 kanały) w cenie 10 zł, Polsat Sport Premium (2 kanały plus 4 serwisy PPV) za 20 zł, HBO HD (3 kanały) i HBO GO za 20 zł, Filmbox (5 kanałów) za 10 zł, Canal+ Prestige (8 kanałów) w cenie 50 zł oraz pakietu aż 6 kanałów z treściami dla dorosłych za 10 zł.

Nowoczesny dekoder EvoBox

Nowa oferta TV Netii powstała we współpracy z Grupą Polsat. Współpraca nie ogranicza się jedynie do kwestii programowych, a obejmuje również stronę techniczną, w tym nowoczesne dekodery Netia EvoBox. Przystosowana do potrzeb klientów Netii wersja dekodera EvoBox, który jest bezpłatnie udostępniany wraz z usługą TV. Drugi (i kolejne) dekodery Netia EvoBox z ofertą TV analogiczną jak na pierwszym urządzeniu (multiroom), dostępne są za zaledwie 10 zł miesięcznie!

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Cyfrowy Polsat. Dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji.