nowe produkty/usługi styl życia towary konsumpcyjne

To czy to? Czyli gdy nie wiesz jak zagadać…

Wakacyjne wyjazdy to doskonała okazja do nawiązywania znajomości. Zabawa i czas spędzony wspólnie z nowymi znajomymi tworzą piękne wspomnienia. Zdarzają się jednak sytuacje, w których rozpoczęcie luźnej rozmowy z nieznajomą osobą może okazać się dla nas wyzwaniem. W takich momentach z pomocą przychodzą cukierki do żucia Mentos This or That – letnia nowość o pysznym owocowym smaku z delikatnym aromatem orzeźwiającej mięty.

Każdy z nas potrzebuje obok siebie bratniej duszy, z którą może dzielić smutki i radości, powierzyć jej swoje tajemnice czy miło spędzać czas. Według badań CBOS aż 45% Polaków wymienia grono przyjaciół wśród najważniejszych wartości, jakimi kierują się w codziennym życiu.[1] Każda przyjaźń musiała rozpocząć się kiedyś od.. pierwszej rozmowy.

Choć wydaje się to bardzo proste, to jednak zwykle nawiązywaniu nowych relacji towarzyszy lekki stres i nieśmiałość. Jest to zupełnie normalne, a co więcej – potrzebne! Jak wynika z badań naukowców[2] cząsteczka sygnałowa, która reguluje reakcję mózgu na stres, odpowiada także za to, że chętniej zawieramy nowe znajomości, a umiarkowany lęk społeczny jest konieczny do nawiązywania bezpiecznych i udanych relacji z ludźmi. Jak przełamać nieśmiałość i zacząć pogawędkę?

Wybór ma znaczenie

Jak mawia porzekadło „pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz”. Mamy jedynie kilka, kilkanaście sekund, by nasz rozmówca wyrobił sobie o nas opinię na podstawie m.in. wyglądu, zachowania czy gestów. By zwrócić uwagę nieznanej osoby oraz z powodzeniem kontynuować znajomość, trzeba więc odpowiednio „zagadać”. Zamiast szukać pretekstu, jak pytanie o pogodę czy godzinę, warto zaprosić nowo poznaną osobę do swego rodzaju gry towarzyskiej i… dać rozmówcy możliwość wyboru! To dobry start do dłuższej relacji.

Zainspirowani sukcesem Mentos Say Hello po raz kolejny zachęcamy konsumentów do wspólnej zabawy. Wakacyjna propozycja od Mentos cukierki do żucia This or That o smaku Tutti Frutti to nie tylko pyszna przekąska, ale jednocześnie także zaproszenie do rozmowy i poznawania nowych osób w nietypowy sposób – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. Cukierki This or That to ciekawa gra również dla już istniejących znajomości – pozwala ona lepiej się poznać i dowiedzieć się, co lubią znajomi lub najbliższa rodzina. A co tym razem znajdziemy na cukierkach Mentos?– Każda drażetka zawiera nadruk z jednym pytaniem, np. „rower, czy samochód?”, „kot, czy pies?”, które pozwoli rozpocząć luźną pogawędkę i poznać się lepiej. Przygotowaliśmy 35 unikalnych wariantów, dzięki czemu tematów z pewnością nie zabraknie. Kuszące owocowym smakiem cukierki dostępne są w wygodnej rolce, dlatego możemy je mieć zawsze pod ręką i podzielić się nimi z nowo poznanymi znajomymi  – dodaje Bonecki.

A Ty? Odważysz się zagadać? 😊

 

[1] Rodzina – jej znaczenie i rozumienie, CBOS 2019

[2] Badania Instytutu Psychiatrii Maksa Plancka w Monachium i Instytutu Nauk Weizmanna w Rechowot

kontakt dla mediów
Senior Account Executive, Perfetti Van Melle Polska
Anna Dziubińska

a.dziubinska@synertime.pl

tel: 668 132 416

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii nowe produkty/usługi