nowe produkty/usługi media/marketing/reklama
50%taniej - kampania Multimedia Polska
Warszawa, 9 czerwca 2020
KOMUNIKAT PRASOWY
Kampania „50% taniej” wystartowała! Spółka Multimedia Polska wprowadziła na rynek usług telekomunikacyjnych ofertę, w ramach której usługi Internetu, telefonii i telewizji są oferowane w promocyjnej, o połowę niższej cenie.
„50% taniej” to oferta skierowana zarówno nowych klientów jak również do aktualnych abonentów Multimedia Polska, którzy dokupują usługi. W ramach promocji przez pierwsze 4 miesiące trwania umowy, klienci zapłacą jedynie połowę stawki promocyjnej opłaty abonamentowej.
Operator przygotował również szereg atrakcyjnych dodatków m.in. bezpłatny dostęp do platformy Multimedia GO, do prasy online w usłudze Publico (przez 14 dni), do 6 miesięcy bezpłatnego dostępu do muzycznej platformy streamingowej TIDAL oraz w ofercie Supersprzętów m.in. głośniki JBL.
Nośnikami wykorzystywanymi do promocji są witryny Biur Obsługi Klienta, siatki wielkoformatowe, billboardy, bannery internetowe i materiały drukowane.
Pozdrawiamy Biuro PR
informacje o firmie
Informacje o Multimedia Polska SA
Multimedia Polska SA to czołowy ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych – telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Szczegółowe informacje dostępne są na multimedia.pl oraz facebook.com/MultimediaPolskaSA.
informacje o firmie
Informacje o Multimedia Polska SA
Multimedia Polska SA to czołowy ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych – telewizji cyfrowej, szybkiego internetu stacjonarnego i mobilnego z pakietem bezpieczeństwa, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Szczegółowe informacje dostępne są na multimedia.pl oraz facebook.com/MultimediaPolskaSA.