energetyka

Teraz więcej możliwości dla klientów Enei

30.04.2020 | Enea

Enea zachęca swoich klientów do założenia konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK), dzięki któremu mogą oni realizować większość spraw związanych z energią elektryczną bez wychodzenia z domu. Konto w e-BOK-u i aktywacja e-faktury to przede wszystkim komfort otrzymywania informacji od Enei szybciej niż tradycyjną drogą. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Codziennie do grona użytkowników e-BOK-a Enei dołącza blisko 1,5 tysiąca klientów, którzy niemal natychmiast mogą korzystać z ułatwień jakie zapewnia.

W trosce o bezpieczeństwo swoich klientów Enea zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest nowoczesne i proste w użytkowaniu Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

Na czas ogłoszonego stanu epidemii, w trosce o zdrowie klientów Enea zamknęła stacjonarne Biura Obsługi Klienta i jednocześnie wprowadziła możliwość przesłania dokumentów, w tym także umów, bez wychodzenia z domu. Teraz wystarczy tylko wysłać skan lub zdjęcie podpisanej umowy, korzystając z formularza dostępnego na stronie www.enea.pl. Osoby posiadające kwalifikowany podpis elektroniczny mogą oczywiście podpisać dokumenty z jego wykorzystaniem.

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie, zgodnie z zaleceniami, pozostają w swoich domach. Teraz wystarczy tylko dokument podpisać i wysłać elektronicznie skan lub zdjęcie. To także przyspiesza możliwość załatwienia spraw ważnych dla naszych klientów – powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.

Dla obecnych klientów Enei dużym ułatwieniem jest także przesyłanie dokumentów poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. W związku z wprowadzonym stanem epidemii Enea jeszcze intensywniej informuje klientów o możliwości założenia konta w  e-BOK-u i przejścia na e-fakturę. Dzięki temu rozwiązaniu klienci, pozostając bezpiecznie w domu, nadal mogą być w kontakcie z Eneą.

Klienci doceniają ten wygodny i bezpieczny sposób załatwienia spraw związanych z energią elektryczną. W ostatnich tygodniach liczba spraw zgłaszanych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta wzrosła o ponad 54 procent. Od połowy marca liczba zakładanych kont wzrosła średnio dziennie o 244 procent, natomiast liczba e-faktur – o 231 procent w porównaniu ze średnią dzienną we wcześniejszym okresie. Tysiące osób, które już korzystają z e-BOK-a i przeszły na e-fakturę, szybszą drogą otrzymują informacje od Enei, w tym także faktury, które mogą pobrać zaraz po wystawieniu. e-BOK i e-faktura to dostęp do aktualnych informacji 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. W e-BOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane czy zgłosić sprawy, które trzeba zrealizować. Bez wychodzenia z domu można szybko i wygodnie załatwić tematy związane z energią elektryczną.

W celu założenia konta wystarczy wejść na stronę ebok.enea.pl, podać numer kontrahenta (widoczny na fakturze) oraz PESEL lub NIP, a następnie przejść przez krótki proces rejestracji.

Enea przygotowała serię krótkich filmów z instrukcjami dotyczącymi rejestracji i obsług e-BOK-a. W pierwszym odcinku klienci Enei dowiedzą się jak się zarejestrować i pierwszy raz zalogować do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta:

kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
Rzeczniczka prasowa, Biuro Prasowe Grupy Enea
Berenika Ratajczak

berenika.ratajczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 13

tel: +48 727 561 213

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Berenika Ratajczak
Rzeczniczka prasowa, Biuro Prasowe Grupy Enea
Berenika Ratajczak

berenika.ratajczak@enea.pl

tel: +48 61 884 54 13

tel: +48 727 561 213

informacje o firmie