internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia
Marka Królewskie stworzyła podcasty o dzielnicach Warszawy
Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wraz z agencją mediową Starcom, należącą do Publicis Groupe, stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch – dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz Piotr Wierzbicki – warszawski przewodnik.
Podcasty mają wzmacniać wizerunek marki Królewskie, która już od kilku lat komunikuje się za pomocą Platformy Dzielnicowej i opowiada o Warszawskich dzielnicach. Słuchając Królewskich podcastów, zarówno warszawiacy, jak i przyjezdni mogą wybrać się na wirtualny spacer po Warszawie. Prowadzący opowiadają z uśmiechem i wielką miłością do stolicy o swoich korzeniach oraz co wyjątkowego możemy znaleźć w każdej z 18 dzielnic.
- Szukaliśmy pomysłu na niestandardową komunikację marki Królewskie, która w czasie izolacji konsumentów, przyniesie im dodatkową wartość w postaci ciekawej i angażującej rozrywki, bez konieczności wychodzenia z domu. Królewskie podcasty świetnie wpisują się w tę potrzebę marki – mówi Monika Więch, Communications & Business Director w Starcom.
Podcasty można znaleźć na platformach streamingowych tj. podcast Apple, YouTube czy Spotify. Kampania promująca „Królewskie podcasty” opiera się na działaniach w internecie i wykorzystuje geotargetowanie. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom. Za produkcję podcastów odpowiedzialna jest agencja influe.me.
Serdecznie zapraszamy: https://www.youtube.com/channel/UCJ6y69CU9pY6thOAg4BcDlw https://open.spotify.com/show/32FSr3IZZBPKdi9jcVb8br
O AGENCJI STARCOM:
Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Grupa TVN, Santander Bank.
kontakt dla mediów
Joanna Carbol
joanna.carbol@publicisgroupe.com
tel: +48 501 677 681
informacje o firmie
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.
kontakt dla mediów
Joanna Carbol
joanna.carbol@publicisgroupe.com
tel: +48 501 677 681
informacje o firmie
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.