nowe produkty/usługi

Hotline PSPR wspiera PR-owców w koronakryzysie

Klub rzeczników prasowych PSPR zaprosił członków stowarzyszenia do wsparcia PR-owców, którzy potrzebują konsultacji w czasie pandemii.

- Zdajemy sobie sprawę, że wiele organizacji będących dziś na froncie walki z COVID-19 stanęło przed olbrzymim wyzwaniem komunikacyjno-kadrowym. PR-wców i rzeczników tych firm i instytucji, chcielibyśmy wesprzeć, w zakresie doradztwa i współpracy z jednymi z najlepszych specjalistów w zakresie rzecznictwa i komunikacji w Polsce – mówi Mateusz Witczyński, członek klubu rzeczników prasowych PSPR, pomysłodawca akcji.

Oferta kierowana jest przede wszystkim jednostek publicznych i firm bezpośrednio dotkniętych kryzysem COVID-19, np. szkół, szpitali, laboratoriów, DPS, służb mundurowych i wszelkich organizacji, na których funkcjonowanie ma wpływ pandemia.

Członkowie PSPR zgodzili się konsultować doraźnie wyzwania komunikacyjne, treści komunikatów, matryce komunikacji i wyzwania etyczne, oraz podejmowane w kryzysie decyzje. 

Kontakt z ekspertami PSPR możliwy jest przez adres e-mail hotline@polskipr.pl lub bezpośrednio z poszczególnymi osobami, które zgłosiły chęć pomocy. Lista ta będzie poszerzana przez kolejnych chętnych.

- Jestem zachwycona inicjatywą naszych członków. Wielu kolegów i koleżanek z branży znalazło się w najtrudniejszej sytuacji w całej swojej karierze. Niestety, nie wszyscy mają możliwość sięgnięcia po zewnętrzne wsparcie konsultantów i często podejmują decyzje komunikacyjne w pojedynkę. Podpowiedź eksperta, czy choćby przytaknięcie, że idzie się w dobrą stronę jest w takiej sytuacji na wagę złota – mówi Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR.

 

Rzecznictwo prasowe, komunikacja zewnętrzna

Stefan Augustyn, rzecznik prasowy Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy, tel. 691099355, stefanaugustyn@wp.pl 

Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim, tel. 795385110, b.kopczynska@interia.pl

Adam Łaszyn, Prezes Alert Media Communications, tel. 601829941, adam@alertmedia.pl 

Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera, tel. 510030042, dariusz.materek@kolporter.com.pl

Bartek Milczarczyk, wiceprezes PSPR, tel. 726086525, b.milczarczyk@polskipr.pl

Mateusz Witczyński, rzecznik prasowy Astaldi S.p A., tel. 605442685, m.witczynski@polskipr.pl

Adam Stępka, rzecznik prasowy Wojewódzkiej Stacji Ratownictwa Medycznego w Łodzi, tel. 782987790, adam.stepka@wsrm.lodz.pl

Damian Ziąber, rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, tel. 502591655, damian.ziaber@ziaber.com 

 

Komunikacja wewnętrzna

Monika Kantowicz-Gdańska, MKG Consulting, mkg@mkgconsulting.pl 

Emilia Zakrzewska, Group Communication Manager w ProService Finteco, e.zakrzewska@polskipr.pl

kontakt dla mediów
Maria Buszman
Przewodnicząca Rady Nadzorczej, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Maria Buszman

m.buszman@polskipr.pl

informacje o firmie

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz mkg@mkgconsulting.plpracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

załączniki

kontakt dla mediów
Maria Buszman
Przewodnicząca Rady Nadzorczej, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Maria Buszman

m.buszman@polskipr.pl

informacje o firmie

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz mkg@mkgconsulting.plpracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.