towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

„Jedz mniej, ale smaczniej!” − nowa kampania marki Roleski

17.04.2020 | Publicis Groupe

Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe.

W nowym spocie występuje Sonia Bohosiewicz, która zachęca do korzystania z produktów marki Roleski. Aktorka zapewnia, że produkty te eliminują nudę w kuchni i nadają potrawom wyjątkowy smak. Kampania ma na celu promowanie posiłków o wyższej jakości, którą można uzyskać wykorzystując sosy produkowane przez firmę Roleski.

Kampania wystartowała 16 kwietnia i potrwa do końca maja. Działania reklamowe obejmują telewizję i digital. Kreacją zajęła się agencja Opus B.
Spot dostępny jest tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=5zvyNSaympU

Jest to pierwsza kampania przygotowana z udziałem agencji Spark Foundry, która w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej marki Roleski. Współpraca rozpoczęła się na początku marca i obejmuje strategię i zakup mediów. Nad procesem przetargowym i egzekucją kampanii czuwał Marek Gonsior i jego agencja Marketers.

W gronie klientów agencji Spark Foundry znajdują się również marki takie jak: Żabka, AGATA, BLIK, Storytell, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K.

 

Spark Foundry

Spark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Agencja łączy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą Spark Foundry z klientami agencji, wśród których są takie marki jak Żabka, Nest Bank, Blik, Storytel, Agata, The Lorenz Bahlsen, Lenovo/Motorola czy Circle K. Kompetencje Spark Foundry wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Agencja regularnie zdobywa wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2019 zdobyła 3 statuetki w konkursie Effie Awards.

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

tel: +48 501 677 681

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.

załączniki

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

tel: +48 501 677 681

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.