internet media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia

„Puls Biznesu” udostępnia treści premium SGH

14.04.2020 | Puls Biznesu

Od połowy kwietnia studenci, wykładowcy i pozostali członkowie społeczności akademickiej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie mają nieograniczony dostęp do subskrypcji „Pulsu Biznesu”. Jest to możliwe dzięki współpracy uczelni z Bonnier Business Polska, wydawcą dziennika, oraz Santander Universidades.

- „Puls Biznesu” codziennie publikuje ponad sto najważniejszych informacji ze świata gospodarki, biznesu, finansów, ekskluzywne newsy z polskich i zagranicznych firm, których nie ma w innych mediach – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu” i portalu pb.pl. - Studenci najlepszej polskiej uczelni ekonomicznej, którzy już wkrótce zasilą szeregi prezesów i menedżerów firm, muszą już teraz wiedzieć jak poruszać się w świecie realnej gospodarki. Lektura „PB” stanowi więc doskonałe uzupełnienie akademickiej wiedzy zdobywanej podczas wykładów i z podręczników. Bardzo cenne dla studentów mogą być zwłaszcza artykuły opisujące, jak firmy stawiają dziś czoła gigantycznemu kryzysowi gospodarczemu, nieznanemu od dziesięcioleci. To bezcenna wiedza, która z pewnością zaprocentuje, kiedy będą musieli już wkrótce sami stanąć za sterami firm – dodaje Nawacki.

Nieograniczony, bezpłatny dostęp do treści „Pulsu Biznesu” dla grona około 35 tysięcy osób tworzących społeczność warszawskiej SGH, jest możliwy dzięki partnerowi akcji, czyli Santander Universidades. To realizowany na całym świecie i odnoszący przy tym duże sukcesy projekt wspierający świat akademicki, którego celami są umiędzynarodowienie edukacji, rozwój przedsiębiorczości i kompetencji studentów oraz lepsze przygotowanie absolwentów do wejścia na rynek pracy.

- Szczególnie dzisiaj wiemy, jak istotny jest dostęp do zweryfikowanych i rzetelnych informacji, dlatego w imieniu Santander Bank Polska serdecznie zapraszam studentów do aktywnego korzystania z udostępnianych codziennie zasobów – mówi Wojciech Leśniewski, dyrektor biura Santander Universidades w Polsce.

Do korzystania z darmowej subskrypcji online „Pulsu Biznesu” zachęca również rektor Szkoły Głównej Handlowej, prof. Marek Rocki. Studenci mogą z niej korzystać w dowolnym miejscu, co jest dużo wygodniejsze od stosowanych do tej pory rozwiązań – czyli logowania się do sieci uczelnianej czy innych form dostępu wymagających fizycznej obecności na terenie uczelni. Chętnych do skorzystania z darmowego dostępu do treści premium „Pulsu Biznesu” zapraszamy na stronę pb.pl/sgh

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie