nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Cytrusowa gratka od Perfetti van Melle
Mentos wprowadza na rynek limitowaną edycję cukierków do żucia. Nowe, grapefruitowe drażetki to idealne połączenie słonecznej słodyczy wraz z kwaśną i charakterystycznie cierpką nutą. Orzeźwiająca nowość jest teraz dostępna w klasycznej rolce w sklepach na terenie całego kraju.
Polacy uwielbiają cytrusy! Szczególną popularnością cieszą się zimą – to właśnie wtedy na półki trafiają najlepsze, najbardziej soczyste i pachnące owoce. Na czele stawki, tuż obok pomarańczy i cytryn, plasuje się grapefruit. W Polsce znany jest już od kilkudziesięciu lat, sławę zdobył stosunkowo niedawno. Co ciekawe, tak naprawdę jest rodzajem pomarańczy, powstałym prawdopodobnie z połączenia dwóch jej odmian: olbrzymiej, pochodzącej z Archipelagu Malajskiego oraz chińskiej.
Konsumenci tak bardzo pokochali ten smak, że nie chcą rozstawać się z nim również wiosną. Na półkach znajdziemy coraz więcej produktów w tym owocowym wariancie: od napojów, przez soki i herbaty aż po jogurty. Nie mogło go zabraknąć także wśród gamy kultowych drażetek od Perfetti van Melle.
Mentos Grapefruit to cukierki do żucia o mocno orzeźwiającym charakterze. Słodki smak, dojrzewających w pełnym słońcu owoców łączy się w nich z charakterystyczną tylko i wyłącznie dla grapefruitów subtelnie kwaśną nutą. Nie sposób pomylić go z żadnym innym!
- Konsumenci coraz chętniej sięgają po nowe smaki słodyczy, szczególnie jeśli oferują je lubiane i sprawdzone przez nich marki. Mentos Grapefruit to owocowa propozycja nie tylko dla fanów cytrusów. Co ważne, limitowana edycja cukierków dostępna jest premierowo właśnie w Polsce – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. Słodycze można kupić w klasycznej rolce w sklepach na terenie całego kraju.
Nowe drażetki Mentos to nie pierwsza z limitowanych propozycji Perfetti van Melle. Marka nieustannie zaskakuje swoich fanów ciekawymi wariantami słodyczy. Nowe smaki dobiera tak, aby nie tylko doskonale wpasowywały się w potrzeby konsumentów, ale również nieustannie zaskakiwały.