internet kultura/sztuka/rozrywka

#ZostańWDomu z PLAY NOW - operator wydłuża czas odkodowanych kanałów

31.03.2020 | Play

Aby zachęcić swoich klientów do pozostania w domu, Play przedłuża okres odkodowania 40 kanałów oraz filmów i seriali w usłudze PLAY NOW oraz PLAY NOW TV o kolejne dwa tygodnie tj. do 15 kwietnia. W ofercie dostępnych jest zarówno wiele nowości, jak i klasyków.

 

Play w ramach akcji #ZostańWDomu wprowadził „otwarte okno” dla dwóch popularnych pakietów - Kids i Extra. Dostęp do 40 kanałów oraz bibliotek VOD mają wszyscy klienci z dostępem do PLAY NOW w abonamencie lub ofertą z dekoderem PLAY NOW TV. „Otwarte okno” od Play początkowo miało działać bez opłat do końca marca, ale okres ten został wydłużony do 15 kwietnia. Oznacza to tym samym dostęp do kwietniowych nowości w ofercie.

Dzięki wydłużonemu otwartemu oknu klienci zyskują dostęp do biblioteki Paramount Play, a w niej do klasyki kina - 3 części ponadczasowego „Ojca Chrzestnego”, popularnych filmów przygodowych „Lara Croft” oraz „Lara Croft: Kolebka życia”, ale też uwielbianych komedii takich jak: „Poznaj mojego tatę” czy musicalu „Dreamgirls” z Beyoncé w roli głównej.

 

Kwietniowe nowości to również:

  • „Znaki 2” - nowy sezon polskiego serialu AXN
  • „Z KAMERĄ U KARDASHIANÓW” najnowszy sezon 18 na E! Entertainment
  • „Runaways”– serial na podstawie komiksu wydawnictwa Marvel Comics na SCI FI
  • “Akta Fajbusiewicza” na Crime+Investigation Polsat
  • “Wyścig przez Świat” w BBC Earth

 

Nudzić nie będą się również dzieci. Czekają na nie sezony seriali: „Psi Patrol”, „SpongeBob Kanciastoporty”, „Dora poznaje świat”, „Blaze i Mega Maszyny”, „Wróżkowie chrzestni” w Paramount Play, a także wiele innych kreskówek i programów na Cartoon Network, Nickelodeon, Duck TV, Da Vinci czy Cbeebies.

Dla tych którzy tęsknią za weekendową imprezą dostępna jest też bogata oferta kanałów muzycznych: między innymi Clubbing TV, 4Fun Dance, MTV Live HD czy MTV Hits.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.