media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” (13/14)

Na naszych oczach Kościół pod rządami pierwszego w pełni „soborowego” papieża marnuje kolejne dawane przez Opatrzność okazje do tego, co Prymas Tysiąclecia nazywał „wcielaniem się Kośćioła w doczesność” -  o reakcji Kościoła „otwartego” w obliczu pandemii w tekście „Kościół i wirus(y)” pisze Grzegorz Kucharczyk.

Agnieszka Niewińska w tekście „Rekolekcje on-line” wskazuje, jak po zaostrzeniu restrykcji, które odcięły katolikom możliwość chodzenia do kościołów, ci przenieśli się do Internetu.

Część opozycji zbija kapitał polityczny na koronawirusie – ocenia Adam Bielan, rzecznik sztabu Andrzeja Dudy i europoseł PiS w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.

Gotowi na inni świat? – pyta Czytelników w tekście o takim tytule Rafał A. Ziemkiewicz. Zdaniem publicysty pandemia zmieni świat i Polska powinna pomyśleć, jak wyciągnąć z tego korzyści.

Kamila Baranowska tropi fake newsy, dla których pandemia koronawirusa to idealne podłoże. W tekście „Festiwal kłamstw” pisze o tym, jak nieprawdziwe informacje wprowadzają dodatkowy chaos wśród ludzi, a na arenie międzynarodowej podkopują wizerunek Polski.

Jacek Przybylski, który w czasie rozprzestrzeniania się pandemii wrócił z Portugalii i musiał zostać objęty kwarantanną opisuje jak wygląda 14 dni w zamknięciu. Swoje doświadczenia przestawia w tekście „Dziennik kwarantanny dziennikarza >>Do Rzeczy<<”.

Miliony dolarów i euro na walkę z koronawirusem przeznaczają światowe gwiazdy muzyki, kina czy sportu. Do kieszeni sięgnęli m.in. Kuba Błaszczykowski i Robert Lewandowski. I od razu pojawiły się pytania: Czy aby na pewno chodzi o walkę z pandemią? I czy jak na gwiazdorskie portfele ta pomoc nie jest za skromna? – Radosław Wojtas w tekście „Celebrycki grosz” pisze o tym, jak znani ludzie walczą z pandemią i jak jest to odbierane przez innych.

Ewa Siedlecka odpowiada krytykom, którzy maja pretensje o wypominanie pisarzowi Włodzimierzowi Odojewskiemu współpracy z bezpieką.

Wymyślony przez Chińczyków albo przez Amerykanów, a może przez koncerny farmaceutyczne – ludzie wciąż się zastanawiają, czy pandemia jest dziełem człowieka – Łukasz Zboralski analizuje „Wirusowe teorie spiskowe”. A Maria Kądzielska w tekście „Mokre targi” wskazuje, jak wielkim zagrożeniem są azjatyckie miejsca handlu zwierzętami.

Łukasz Warzecha analizuje rządowy pakiet pomocowy dla przedsiębiorców w tekście „Jak uratować choć część polskich firm”.

Nie liczyłbym na pomoc pogody - mówi wirusolog prof. Włodzimierz Gut w rozmowie z Katarzyną Pinkosz i wskazuje, jak przez globalizację choroby stają się też globalnymi problemami.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Piotr Gociek o nowym serialu Netflixa „Angielska gra”. Tomasz P. Terlikowski o drodze Stanisława Obirka i liberalnym katolicyzmie.

Ponadto w numerze „Do Rzeczy”: Rozmowa z Mariuszem Pilisem („Żądania bez podstawy prawnej”); Sebastian Ligarski o tym, jak walczono o prawdę na temat zbrodni w Katyniu („Katyń w czasach propagandy”); Rozmowa ze Stephenem Isaacsem o strategiach wobec pandemii („Trump może mieć rację”); Joanna Bojańczyk o tym, jak przetrwać kwarantannę („Sami w domu”).

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od 30.03.2020,  można też czytać w popularnej na całym świecie aplikacji Kiosk Google  Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów.

Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto (http://www.nexto.pl/e-prasa/tygodnik_do_rzeczy_p35465.xml?archival), e-Kiosk (http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=issue&id_issue=89576) oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla: 

- systemu Android: (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paperlit.android.wprost)

- systemu iOS (https://itunes.apple.com/pl/app/wprost-kiosk/id459708380?mt=8).

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

kontakt dla mediów
PMPG S.A.
Biuro prasowe

biuroprasowe@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.