media/marketing/reklama

Starcom Polska wśród najlepszych agencji mediowych na świecie według WARC

20.03.2020 | Publicis Groupe

Prestiżowy, międzynarodowy serwis WARC, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii, opublikował wyniki dorocznego raportu najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2020 roku. Na siódmym miejscu w globalnym zestawieniu WARC Effective 100 uplasował się Starcom Polska.

Ranking WARC Effective 100 powstaje w oparciu o wyniki lokalnych i międzynarodowych konkursów branżowych, w których oceniana jest efektywność biznesowa i marketingowa działań realizowanych przez agencje dla swoich klientów. W ubiegłym roku Starcom Polska zdominował polską edycję konkursu Effie Awards (zdobywając tytuł agencji mediowej roku oraz Grand Prix), otrzymał tytuł Agencji Mediowej Roku w konkursie Innovation, a także pierwsze miejsce we wszystkich rankingach międzynarodowej firmy audytorskiej RECMA oraz tytuł Sukces Roku według Panoramy Reklamy „Press”. 

- Tak wysokie miejsce naszej agencji w rankingu WARC Effective 100, to najlepszy dowód na to, że Starcom w Polsce, a więc ludzie, z którymi mam ogromną przyjemność na co dzień pracować, prezentują poziom światowy, co w połączeniu z możliwościami jakie mamy, dzięki współpracy w ramach Publicis Groupe, daje najlepsze rezultaty. Myślę też, że pozycja naszej agencji w tym prestiżowym rankingu, to komplement pod adresem całej branży marketingowej w Polsce – mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom Polska.

Starcom znalazł się w ścisłej czołówce zestawienia WARC Effective 100 już po raz drugi. W 2016 r. zajął szóste miejsce. W tegorocznym rankingu, z liczbą 40 pkt., agencja uplasowała się na 7. miejscu i jest to najlepszy wynik wśród wszystkich agencji mediowych z Polski.

Serwis WARC opublikował także listy najlepszych agencji kreatywnych, agencji digitalowych, kampanii reklamowych, holdingów reklamowych, sieci agencji, marek i reklamodawców oraz lokalnych rynków. Polska wśród wszystkich krajów, podobnie jak rok temu, zajęła 14. miejsce. Rankingi WARC100 dostępne są tutaj: https://www.warc.com/rankings/effective-100

 

O AGENCJI MEDIOWEJ STARCOM:

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Grupa TVN, Santander Bank.

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.

załączniki

kontakt dla mediów
Joanna Carbol
Communications Director, Publicis Groupe
Joanna Carbol

joanna.carbol@publicisgroupe.com

informacje o firmie

PUBLICIS GROUPE

Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.

W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.

Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.