media/marketing/reklama

Produkty Generali z Orderami Finansowymi

19.03.2020 | Grupa Generali

Redakcja Home&Market wyróżniła Orderami Finansowymi ubezpieczenia: Generali, z myślą o życiu PLUS i Generali, z myślą o podróży. To już kolejne produkty Generali wyróżnione w organizowanym co roku przez miesięcznik plebiscycie na najlepsze produkty i usługi z rynku finansowego i okołofinansowego, które są wsparciem dla biznesu oraz konsumentów.

W ubezpieczeniu Generali, z myślą o życiu PLUS redakcja Home and Market doceniła możliwość dopasowania optymalnego zakresu ochrony do potrzeb poszczególnych grup klientów, poprzez wybór gotowych umów i rozszerzenie ich o umowy dodatkowe. Single mają możliwość zawarcia ubezpieczenia z wysoką ochroną dla siebie, rodziny - ochronę życia i zdrowia, a także świadczenia związane z dzieckiem, rodzicem lub teściem. Seniorzy natomiast mogą otrzymać bezterminową ochronę. Klienci mogą również podwyższyć sumę ubezpieczenia w wybranych umowach, zależnie od potrzeb.

Obserwujemy, że nasi klienci cenią sobie indywidualne podejście i chętnie korzystają z 29 dostępnych umów dodatkowych. Ok. 40% klientów, którzy dotychczas zdecydowali się na ubezpieczenie Generali, z myślą o życiu PLUS, wybrało umowy dodatkowe, wykraczające poza gotowe pakiety – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Życie SA.

Redakcja Home&Market nagrodziła również Generali, z myślą o podróży. W ubezpieczeniu tym Klient może wybrać wysokie sumy ubezpieczenia, nawet do 1,2 mln zł. W zalezności od powodu podróży klienci mogą wybrać zakres ubezpieczenia od ryzyk, których najbardziej się obawiają, np. narciarze mogą wybrac Pakiet Assistance Exclusive, który narciarzom zapewnia m.in. świadczenie, gdy z powodu niekorzystnych warunków pogodowych zamknięte zostaną trasy narciarskie. 

Tworząc nasze ubezpieczenia zawsze staramy się, aby stanowiły realną ochronę i dawały faktyczną pomoc w sytuacjach, w których klienci tego potrzebują. Cały czas je zmieniamy i dostosowujemy do zmieniających się oczekiwań rynku. Wszystkie te działania podejmujemy z myślą o klientach, aby stać się dla nich partnerem na całe życie. Bardzo cieszę się, że redakcja Homa&Market to dostrzegła i doceniła – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali.

 

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy, Grupa Generali
Justyna Szafraniec

justyna.szafraniec@generali.com

tel: +48 797 604 442

informacje o firmie