Generali Polska - zapewniamy kompleksową zdalną obsługę klienta
Dla bezpieczeństwa klientów, partnerów i pracowników, Generali Polska podjęło decyzję o zdalnej pracy i obsłudze klientów. Wszystkie działy Generali pracują obecnie w sposób rozproszony, aby minimalizować ryzyko zarażenia koronawirusem a jednocześnie zapewnić pełną obsługę klienta i sprawne działanie wszystkich procesów biznesowych.
Udostępniamy narzędzia zdalne klientom i partnerom
W związku ze zwiększającą się liczbą przypadków zachorowań na koronawirusa w Polsce, czasowo zawieszona została bezpośrednia obsługa klientów w oddziałach Generali. Klienci skorzystać mogą z dedykowanych zdalnych kanałów komunikacji: strona www, email i telefon.
Agenci współpracujący z Generali mogą zawrzeć polisę zdalnie, dzięki specjalnej opcji w systemie sprzedażowym. Wystarczy, że przez email lub telefon ustalą z klientem jego potrzeby i zakres ochrony, wprowadzą dane i tak skonstruowaną ofertę wyślą klientowi na adres email. Klient zapoznaje się z ofertą, jeżeli jest zgodna z jego oczekiwaniami, zatwierdza ją poprzez kliknięcie i opłaca. Agenci, którzy zdecydują się jednak na bezpośrednie spotkanie, mogą zaproponować klientowi płatność kartą lub BLIK-iem.
Również dla brokerów przygotowano narzędzia i opracowano proces, aby zapewnić sprawną i bieżącą obsługę klienta korporacyjnego. Dokumenty ubezpieczeniowe wystawiane są obecnie w formie elektonicznej z podpisami odtworzonymi mechanicznie, lub kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi co pozwala na ich przekazanie do klientów poprzez e-mail. Zapewniona jest także ciągłość procesu w obszarze oceny ryzyka, w którym audyty przeprowadzane są zdalnie, na podstawie przesłanych przez klientów informacji. Jest też możliwość wykorzystania do tego celu aplikacji zdalnej.
Upraszczamy likwidację szkód
Najważniejszym momentem, w którym klient potrzebuje wsparcia ubezpieczyciela to likwidacja szkody. Proces ten również realizowany jest w Generali zdalnie.
W przypadku zarówno szkód komunikacyjnych, jak i majątkowych, jest możliwość przeprowadzenia oględzin zdalnych, dzięki specjalnej aplikacji. W przypadku niewielkich uszkodzeń wystarczy, że podczas zgłoszenia sprawy za pośrednictwem strony internetowej zostaną dołączone zdjęcia. W wielu sprawach Generali wypłaca odszkodowanie na podstawie oświadczenia. Nie są wymagane dokumenty, jeśli nie są konieczne.
Przy zgłoszeniach dotyczących odniesionych obrażeń lub chorób zamiast osobistego badania lekarskiego, Generali może wydać orzeczenie zaoczne na podstawie dokumentacji medycznej. Wszystkie dokumenty można przesłać jako zdjęcia zrobione telefonem.
Informujemy
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów, wszystkim osobom, które posiadają aktywną polisę podróżną Generali i są zaniepokojone sytuacją związaną z koronawirusem, Centrum Pomocy udziela odpowiednich informacji.
Jeżeli klient przebywa za granicą i potrzebuje pomocy medycznej, Centrum Pomocy przeprowadza wstępną ocenę medyczną oraz przekazuje instrukcję postępowania w razie zagrożenia wystąpienia koronawirusa. Centrum Pomocy Generali na bieżąco śledzi wytyczne MSZ, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia i zalecenia miejscowych władz w Państwach, w których stwierdzono przypadki zakażenia koronawirusem.
Z informacji tej mog skorzystać również klienci posiadających polisy Generali uprawniające do pomocy medycznej w kraju.
Jak się z nami skontaktować?
Jeżeli Klient chce skonsultować się ze swoim agentem – może do niego zadzwonić lub napisać, by otrzymać poradę lub link do zdalnego zawarcia polisy. Szkodę może zgłosić na stronie www.generali.pl w zakładce zgłoś sprawę, wysyłając e-mail: szkody@generali.pl oraz przez telefon.
Jeżeli Klient potrzebuje pomocy w sprawie posiadanej obecnie polisy, może wysłać e-mail na adres: centrumklienta@generali.pl, a otrzyma szczegółowe instrukcje postępowania. Może też zadzwonić na infolinię.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@generali.com
tel: +48 797 604 442