Bank BNP Paribas z nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi 2020
Bank BNP Paribas po raz kolejny został wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi w badaniu konsumentów Polskiego Programu Jakości Obsługi.
Gwiazda Jakości Obsługi to tytuł przyznawany przez najważniejsze jury – Klientów. Przez cały rok mogą oni zostawiać swoje opinie na platformie internetowej www.jakoscobslugi.pl lub w aplikacji mobilnej. Klienci oceniają takie aspekty jak: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi czy zachowanie personelu.
Następnie, firmy biorą udział w internetowym badaniu konsumenckim realizowanym przez niezależnych ekspertów. Laureatami tego wyróżnienia zostają te firmy, które wypadną najlepiej w obu elementach.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl