media/marketing/reklama

Nowy program zobowiązań serwisowych Mitsubishi

09.03.2020 | Mitsubishi Motors

Born - 9 marca 2020 - Przez ponad 45 lat, 7,3 mln europejskich klientów * przekonało się o niezawodności pojazdów Mitsubishi Motors, od oryginalnego Lancera z 1975 roku, po dzisiejszego lidera rynku hybryd plug-in, Outlandera PHEV, a w międzyczasie modele Pajero, L200, Galant, Colt czy Space Star, z których kilka milionów w całym regionie wciąż pozostaje w codziennym użytkowaniu.

Spokój ducha klientów, będący bezpośrednim skutkiem 150-letniej** tradycji inżynieryjnej Mitsubishi, stał się ważnym powodem zakupu pojazdu Mitsubishi Motors przez wielu Europejczyków.

W oparciu o swą ekspercką wiedzę i reputację marki Mitsubishi Motors Europe (MME) zdecydowało się sformalizować swoje zaangażowanie i obietnice poprzez nowy program – ”Mitsubishi Service Commitment - MSC” (zobowiązanie serwisowe Mitsubishi) .

Program MSC obejmuje wszystkie pojazdy Mitsubishi Motors, zarejestrowane na terytorium MME od 1 stycznia 2020 roku i ma na celu połączenie i rozszerzenie obecnej oferty posprzedażnej MME bez dodatkowych kosztów.


- Warto przypomnieć, że MMC była pierwszą japońską marką, która w 2015 roku zaoferowała w Europie 5-letnią gwarancję producenta.

- Będąca wciąż rzadkością, 5-letnia gwarancja obejmuje teraz wszystkie oryginalne akcesoria oferowane przez Mitsubishi Motors Europe - i jest to pierwszy taki program w branży.

- Równolegle świadczona jest oczywiście 5-letnia „Pomoc Drogowa Mitsubishi” MAP (Mitsubishi Roadside Assistance).

Ponadto, w programie Zobowiązań Serwisowych Mitsubishi znalazła się nowa „Bezpłatna Kontrola Stanu Pojazdu” (w Polsce w drugim kwartale 2020 roku).

Komentując tę nową inicjatywę, Eric Wepierre, prezes i dyrektor generalny MME, powiedział: „Od samego początku zobowiązaliśmy się do zapewnienia najwyższej jakości naszym europejskim klientom. Zaawansowana inżynieria MMC pociągnęła za sobą doskonałą reputację idącą za niezawodnością wszystkich naszych samochodów podczas eksploatacji”.
 
„Dziś, dzięki naszemu nowemu programowi MME Mitsubishi Service Commitment, zamierzamy wznieść doświadczenia klientów z Mitsubishi na wyższy poziom, oferując nowe unikalne usługi i wzmacniając tak ważną więź pomiędzy klientem, sprzedawcą i marką” – dodał.
 
Na zakończenie podkreślił: „To również obietnica, którą zawdzięczamy sile marki Mitsubishi w przełomowym roku jej jubileuszu”.


*Dane MME
** Grupa spółek Mitsubishi została założona w 1870 roku.


O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.

 

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie