internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

Serwis playnow.pl w nowej odsłonie

05.03.2020 | Play

PLAY, wiodący operator telekomunikacyjny w Polsce, właśnie zaprezentował nową odsłonę serwisu PLAY NOW. Już od dziś klienci sieci mogą cieszyć się nie tylko kolejnymi nowościami w szerokiej bibliotece treści na żądanie, ale także bardziej intuicyjnym interfejsem, łatwiejszą obsługą playera oraz wygodnym przewodnikiem po programach. Witryna otrzymała także nową, przejrzystą szatę graficzną.

 

Odsłonięta dziś odświeżona wersja strony www.PLAYNOW - umożliwia jeszcze bardziej intuicyjny oraz łatwiejszy dostęp do produkcji ofertowanych przez partnerów Play. Jednym z najważniejszych narzędzi, o które PLAY wzbogaciło serwis jest przewodnik po programach, pozwalający jeszcze szybciej znaleźć interesujące nas produkcje lub odkryć nowości. Play postanowił także odświeżyć warstwę graficzną, sprawiając, że platforma stała się jeszcze bardziej czytelna i wygodna w obsłudze.

 

Usługa PLAY NOW to dostęp do ponad 70 kanałów telewizyjnych oraz tysięcy godzin filmów, seriali, programów i bajek na żądanie. Podczas gdy firma Play pracowała nad udoskonalaniem swojej platformy, jej partnerzy przygotowali kolejne nowości, które w najbliższych tygodniach wzbogacą bibliotekę o kolejne emocjonujące treści wideo. Już w marcu w ramach usługi PLAY NOW, klienci będą mogli obejrzeć w Wypożyczalni m.in. nominowany do Oscara film „Boże Ciało” w reżyserii Jana Komasy, animację „Salma w Krainie Dusz” z Tomaszem Kotem i Julią Wieniawą w polskim dubbingu, czy nagrodzony Złotymi Lwami w Gdyni najnowszy film Agnieszki Holland „Obywatel Jones”. Osoby posiadające pakiet  HBO będą miały okazję poznać dalszy ciąg walki ludzi i androidów, w trzecim sezonie serialu „Westworld”, a oglądając miniserial „Spisek przeciwko Ameryce” zobaczyć alternatywną historię Stanów Zjednoczonych. Nie zabraknie również sportowych emocji, na kanałach Eleven Sports transmitowane będą m.in Derby Zagłębia Ruhry, w których Borussia Dortmund zmierzy się z FC Schalke, fani wyścigów Formuły 1 już 13 marca będą mogli obejrzeć początek nowego sezonu Grand Prix Australii z udziałem takich gwiazd jak Lewis Hamilton, Valtteri Bottas, Charles Leclerc, Max Verstappen czy Sebastian Vettel.Dla wszystkich fanów historii, PLAY NOW proponuje nowy sezon serialu „Złoto Bałtyku” na kanale History, w którym bohaterowie owładnięci gorączką bursztynu przemierzają morze w celu poszukiwania tego drogocennego kamienia.

 

PLAY NOW oferuje dostęp do świata rozrywki w jednym miejscu na  PC, Smart TV z systemem Android, tablecie, smartfonie i TV BOX. Pozwala on na dostęp do oglądania najnowszych produkcji oferowanych przez największe stacje telewizyjne na świecie. Korzystając z PLAY NOW w sieci Play klienci nie zużywają swojego pakietu danych.

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Zakrzewska
Chief Corporate Communications Officer, Play
Małgorzata Zakrzewska

malgorzata.zakrzewska@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.