#SolidarnośćPRowców, czyli branżowa pomoc Agnieszce Bednarczyk
Agnieszka Bednarczyk, poszkodowana w wypadku samochodowym PR-ówka, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyszła ze szpitala po dwóch poważnych operacjach, czekają ją kolejne. W zorganizowanej zbiórce pieniędzy zebrano już ok. 40 tys. zł. od blisko 450 osób, agencji PR oraz PSPR i ZFPR. W przygotowaniu są kolejne działania.
Zbiórka publiczna została uruchomiona trzy tygodnie temu, prowadzą ją najbliżsi rodziny. PSPR zorganizowało także składkę wśród członków, a zarząd przegłosował zapomogę dla Agnieszki. W pomoc włączyły się także agencje PR, natomiast Związek Firm Public Relations wpłacił na rzecz poszkodowanej darowiznę.
Poza pomocą finansową PR-owcy wspierają swoją branżową koleżankę poprzez umawianie konsultacji medycznych, prawnych i ubezpieczeniowych.
- Jestem Wam wdzięczna, za to wszystko czym obdarowaliście mnie oraz moi bliscy, rodzina i przyjaciele. Otrzymałam od Was moc wsparcia, pięknych słów i realnej, nadal potrzebnej pomocy. Nikomu nie życzę takich traumatycznych doświadczeń, tyle bólu i cierpienia, ale tak pięknych gestów płynących prosto z serca i tylu cudownych przyjaciół życzę każdemu - pisze Agnieszka Bednarczyk w swoim poście na Facebooku.
Przed Agnieszką Bednarczyk jeszcze wiele operacji i miesiące rehabilitacji. Obecnie przebywa już w domu, powoli odzyskuje siły, choć jeszcze nie sprawność i możliwość samodzielnej egzystencji. Jak sama pisze z nadzieją wita każdy kolejny dzień, licząc na odzyskanie zdrowia i szansy na powrót do normalnego życia, a kiedyś do tego wszystkiego, co kochała robić w życiu przed wypadkiem.
Członkowie PSPR przygotowują szereg działań pod wspólnym hasłem #SolidarnośćPR-owców, które wesprą Agnieszkę w trudnym czasie. W nadchodzącym czasie odbędzie się m.in. turniej wiedzy o PR, licytacja dzieł sztuki, czy PR-owa potańcówka. Zgłaszają się także osoby gotowe poprowadzić specjalistyczne szkolenia zrzekając się honorarium na rzecz Agnieszki. Swoją pomoc w postaci specjalnej akcji podczas XX Kongresu Profesjonalistów Public Relations zadeklarował także Dariusz Tworzydło, honorowy prezes PSPR, organizator wydarzenia.
- Zaangażowanie PR-owców pokazuje, że potrafimy zjednoczyć się dla dobra sprawy. Wierzę, że kreatywność osób z naszej branży i ich zaangażowanie pomoże zebrać niezbędne dla Agnieszki środki. Również wsparcie formalno-prawne i niesamowita wiedza naszych członków jest w tym momencie na wagę złota. W PSPR po wypadku nastąpiła duża mobilizacja i uruchomienie jego potencjału jako środowiska. Mocno zintegrowaliśmy się wokół tego wyzwania. Pięknie dziękujemy wszystkim z branży PR za wykorzystanie swoich kontaktów, możliwości, dzięki którym udało się pomóc Agnieszce i jej rodzinie w bardzo różnych aspektach - mówi Cyprian Maciejewski, Członek zarządu PSPR.
Zbiórka pieniędzy na platformie pomagam.pl cały czas jest jeszcze aktywna: www.pomagam.pl/aga_bednarczyk
kontakt dla mediów
Cyprian Maciejewski
c.maciejewski@polskipr.pl
tel: 691 939 308
informacje o firmie
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.
kontakt dla mediów
Cyprian Maciejewski
c.maciejewski@polskipr.pl
tel: 691 939 308
informacje o firmie
Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.