technologie media/marketing/reklama

Nowy dyrektor ds. marketingu działu PC i urządzeń inteligentnych Lenovo

17.12.2019 | Lenovo

Od 1 stycznia 2020 r. stanowisko dyrektora wykonawczego ds. marketingu i komunikacji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Lenovo obejmie Alberto Spinelli. Wnosi on do firmy wieloletnie doświadczenie z branży urządzeń i usług cyfrowych — zarówno jako przedsiębiorca, założyciel start-upów, jak i członek zarządu firmy odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie cyfrowych ekosystemów.

Alberto Spinelli będzie bezpośrednim podwładnym François Bornibusa, starszego wiceprezesa i prezesa w regionie EMEA. Pracując w Mediolanie, będzie odpowiedzialny za cyfrową transformację Lenovo i realizację wizji światowej klasy pionu marketingowego opartego na danych i analizie informacji. Działania te będą sprzyjać zacieśnianiu relacji Lenovo z klientami oraz realizacji zobowiązania firmy do dostarczania inteligentniejszych technologii dla wszystkich.

Komentując swój awans, Alberto Spinelli powiedział:

Lenovo inspiruje mnie swoim instynktownym podejściem do opracowywania innowacyjnych i intuicyjnych w obsłudze produktów. Firma podniosła jakość życia kilkudziesięciu milionów klientów na całym świecie, zwiększając ich możliwości w domu, w pracy i w podróży.

Teraz musimy zintegrować te innowacje techniczne w ramach podejścia realnie skoncentrowanego na klientach. Musimy wykorzystywać wiedzę na ich temat, aby budować zaangażowanie, a docelowo — umożliwiać klientom korzystanie z produktów w szerszym zakresie. Pomoże nam w tym skoncentrowany na technologiach cyfrowych, nowoczesny dział marketingu i komunikacji, który będzie sprzyjać rozwojowi firmy nie tylko teraz, ale i w dalekiej przyszłości.

Bardzo się cieszę z dołączenia do Lenovo w tym decydującym okresie.

Alberto Spinelli przechodzi do Lenovo z firmy Fing — startupu prowadzącego giełdę sprzętu i usług profesjonalnych z segmentu inteligentnego domu - w której pełnił funkcję dyrektora generalnego. Przedtem zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego działu usług cyfrowych firmy Canon. W swojej karierze Spinelli kierował wieloma startupami, a także zajmował różne stanowiska w międzynarodowych korporacjach, takich jak Intel i Acer.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

O firmie Lenovo

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedInFacebookTwitterInstagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów.  ©2019, Lenovo Group Limited.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

O firmie Lenovo

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedInFacebookTwitterInstagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów.  ©2019, Lenovo Group Limited.