media/marketing/reklama

Amica wyróżniona przez najlepszych – wyniki konkursu „Kreatura 2019”

11.12.2019 | Amica Wronki S.A.

Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.

Organizowany corocznie konkurs miał wyłonić najlepsze prace z branży marketingu i docenić polską sztukę reklamową. Ideą wydarzenia było pokazanie nieskrępowanego konwencjami, odkrywczego i oryginalnego spojrzenia na świat marketingu, w którym doceniony może zostać każdy – od freelancera po domy mediowe. Nadesłano rekordową liczbę zgłoszeń, było ich aż 156. Przyporządkowano je 22 kategoriom, co pozwoliło zachować większy obiektywizm przy przyznawaniu wyróżnień.

Finałowa gala odbyła się 28 listopada 2019 r. w Warszawie. Amica została wówczas wyróżniona za działania prowadzone przez Dział Wsparcia Sprzedaży i projekt „Amica na Szlaku Smaku” w kategorii Web Design. To jednak nie wszystko, ten sam projekt został nominowany w kategorii Serwis Internetowy. Jury oceniało prace pod względem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.

- Nagrody dla firmy Amica w tak prestiżowym konkursie, to dla nas powód do dumy oraz docenienie pracy zespołu, który pracował nad tym projektem. Wyróżnienie w kategorii Web Design i nominacja w kategorii Serwis Internetowy daje nam energię do dalszej wytężonej pracy – mówi Tomasz Pietrzyk, rzecznik prasowy Grupy Amica.

„Amica na Szlaku Smaku” to platforma komunikacji w formie grywalizacji, w której grupą docelową byli architekci i projektanci.

kontakt dla mediów
Amica Wronki S.A.
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 60 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.

więcej z kategorii media/marketing/reklama