Bank Pocztowy zwycięzcą rankingu satysfakcji Klientów 2019
Bank Pocztowy znalazł się w gronie 3 banków, które uzyskały najwyższą liczbę punktów i tytuł „Bank doceniony przez klientów” w rankingu satysfakcji klientów organizowanym przez ARC Rynek i Opinia. Respondenci szczególnie docenili bank za niskie opłaty, dostępność placówek, przyjazną stronę www, funkcjonalność kart płatniczych oraz udostępnienie bankowości mobilnej EnveloBank. Badanie zostało przeprowadzone pod patronatem Gazety Giełdy i Inwestorów Parkiet.
Bank Pocztowy zajął 1. miejsce, uzyskując najwyższą liczbę punktów z jeszcze dwoma bankami w kategorii „Satysfakcja klientów”, na którą składają się m.in. oferta, jakość obsługi, opłaty i prowizje, wizyty w oddziale, kontakt z infolinią, bankowość internetowa i mobilna, a więc elementy z którymi na co dzień stykają się Klienci banków.
- W Banku Pocztowym ciężko przepracowaliśmy ostatnie 2 lata, skutecznie wykorzystując czas dobrej koniunktury gospodarczej, koncentrując się na efektywnej optymalizacji procesów działania i jakości, którą dostarczamy Klientom. Zwycięstwo w rankingu satysfakcji Klientów to najwyższe wyróżnienie i nagroda dla nas, za co serdecznie dziękuję - komentuje Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
Klienci Banku Pocztowego bardzo dobrze ocenili ofertę produktową Banku Pocztowego (2. miejsce w rankingu), doceniając m.in. udostępnienie w ostatnim roku mobilnej platformy Banku Pocztowego – EnveloBank, czy wprowadzenie płatności mobilnych Google Pay, Apple Pay oraz Garmin Pay.
Tegoroczna edycja Rankingu Satysfakcji klientów była już 4 w jego historii. Organizatorem rankingu jest ARC Rynek i Opinia, pod patronatem Gazety Giełdy i Inwestorów Parkiet.
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
b.trzcinski@pocztowy.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
b.trzcinski@pocztowy.pl