media/marketing/reklama

Najwyższa nota J.D.Power 2019 dla Mitsubishi

02.12.2019 | Mitsubishi Motors

Firma MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) informuje, że indonezyjski oddział firmy zajmujący się marketingiem i sprzedażą, Mitsubishi Motors Krama Yudha Sales Indonesia (MMKSI), zdobył dwa główne wyróżnienia, zajmując pierwsze miejsce w badaniach JD Power 2019 Indonesia dotyczących jakości obsługi klientów (CSI) i w badaniach wskaźnika zadowolenia ze sprzedaży (SSI). Najwyższe miejsce w rankingu CSI firma MMKSI zdobyła już drugi rok z rzędu, po raz pierwszy od 2017 roku zajmując pierwsze miejsce w rankingu SSI.

Oprócz tych wyróżnień, MMC zyskało również uznanie za ciągłe doskonalenie rozwoju i jakości pojazdów, zajmując pierwsze miejsca w dwóch segmentach pojazdów we wstępnych badaniach jakości JD Power 2019 w Indonezji (IQS * 1), z flagowymi modelami MMC Pajero Sport (segment SUV ) i Xpander (podstawowy segment MPV).

Badanie indeksu jakości obsługi klienta JD Power 2019 w Indonezji (rynek detaliczny) dotyczy stopnia zadowolenia nabywców nowych pojazdów z usług sprzedaży i procesu dostawy pojazdów, mierzonego na podstawie odpowiedzi 2786 właścicieli, którzy kupili nowe pojazdy od lutego 2016 do czerwca 2018 roku i wrażeń dotyczących usług świadczonych przez autoryzowanych dealerów od lutego 2018 do czerwca 2019 roku. W badaniu użyto wskaźnika o maksymalnej wielkości 1000 punktów do oszacowania jakości w pięciu kategoriach: jakość usługi, przyjęcie samochodu do serwisu, odbiór pojazdu po serwisowaniu, doradztwo serwisowe i infrastruktura serwisowa. W tegorocznym badaniu MMKSI zdobyło 819 punktów.

Badanie indeksu zadowolenia ze sprzedaży J.D. Power 2019 Indonesia (rynek detaliczny) opiera się na odpowiedziach 2304 właścicieli, którzy kupili swój pojazd między czerwcem 2018, a czerwcem 2019 roku. Również w tym badaniu użyto wskaźnika o maksymalnej wielkości 1000 punktów do oszacowania jakości w pięciu kategoriach: sprzedawca, placówka dealerska, proces dostawy, cena i wypełnienie dokumentacji. W tegorocznym badaniu MMKSI zdobyło 835 punktów.

MMKSI uruchomiło kampanie wspierające klientów, którzy intensywnie podróżują pokonując duże odległości, a wracają do domu na urlopy i wakacje, oraz wdrożyło kilka innych inicjatyw w celu zwiększenia zadowolenia klientów, na przykład organizując warsztaty dla klientów, na których ci mogli dowiedzieć się więcej o produktach MMC. Firma otworzyła też bardziej przyjazne klientom salony sprzedaży, które lepiej oddają ducha marki MMC dzięki nowej identyfikacji korporacyjnej i wizualnej oraz rozszerzyła partnerską współpracę z firmami kredytującymi sprzedaż.

-„Dzięki wsparciu, które otrzymaliśmy od rządu, akcjonariuszy i wszystkich naszych klientów, wkrótce osiągniemy kamień milowy znaczący 50 lat działalności MCC w Indonezji, która jest jednym z naszych najważniejszych rynków.” - powiedział Yoichiro Yatabe, główny wiceprezes MMC odpowiedzialny za region ASEAN. –„Bardzo się cieszę, że liczne wysiłki na rzecz poprawy naszych usług, sprzedaży i jakości produktów służące zadowoleniu klientów w każdym obszarze naszej działalności zostały docenionych właśnie przez klientów i zaowocowały najwyższymi wyróżnieniami przyznanymi na podstawie badań.”

MMC będzie nadal dążyć do wzrostu zadowolenia klientów, zarówno w dziedzinie usług, działań sprzedażowych, jak i rozwoju pojazdów, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju gospodarki całego regionu.

*1… To wstępne badanie jakości pojazdów w Indonezji mierzy całkowitą liczbę problemów napotkanych przez nabywców nowych pojazdów.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

kontakt dla mediów
Kinga Lisowska
PR Manager , Mitsubishi Motors
Kinga Lisowska

kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl

informacje o firmie

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama