transport

1200 elektrycznych Mitsubishi dla japońskiej poczty

25.11.2019 | Mitsubishi Motors

1200 pojazdów elektrycznych Mitsubishi zostanie wprowadzonych do eksploatacji przez Japan Post (Pocztę Japońską) do końca marca 2021 r.

Poczta Japońska zdecydowała się na wykorzystanie modelu dostawczego Mitsubishi Minicab-MiEV podczas usług pocztowych i kurierskich. Przed rozlokowaniem w oddziałach, pojazdy będą lakierowane na czerwono, a na karoserii pojawi się wizerunek maskotki niedźwiedzia.

W celu ochrony środowiska naturalnego firma, będąca w całości własnością holdingu Japan Post Holdings Co., rozpocznie zastępowanie pojazdów dostawczych z silnikami spalinowymi poprzez flotę aut elektrycznych, głównie w Tokio i na obszarach miejskich. Obecnie poczta japońska jest właścicielem około 30 000 małych aut dostawczych, wykorzystywanych do usług kurierskich i dostaw. Do końca marca 2020 r. do eksploatacji trafi 400 pojazdów elektrycznych z zapowiadanej całkowitej liczby 1200 egzemplarzy. Pod koniec marca 2021 r. samochody elektryczne powinny stanowić około 4 proc. całej pocztowej floty.

Pionier elektromobilności
Mitsubishi Motors prowadzi badania i rozwój pojazdów elektrycznych od 1966 roku. Mitsubishi i-MiEV, który do dzisiaj pozostaje w sprzedaży, jest efektem ponad 50 lat prac rozwojowych prowadzonych w MMC w zakresie pojazdów elektrycznych. Prace te pozwoliły na wprowadzenie na rynek kilku innowacji technicznych, w tym wykorzystywania zaawansowanych akumulatorów litowo-jonowych i standardu ich ładowania CHAdeMO*4 oraz złączy do ładowania określanych jako Type1. W ciągu ostatnich 10 lat innowacje te pomogły zwiększyć zarówno zasięg samochodów elektrycznych, jak i liczbę dostępnych urządzeń do szybkiego ładowania akumulatorów. W rezultacie tego samochody elektryczne stały się bardziej przyjazne w codziennym użytkowaniu.

PHEV nr 1 na świecie
Co najważniejsze, Mitsubishi i-MiEV przyspieszył także badania i rozwój elektrycznych układów napędowych, co doprowadziło bezpośrednio do wprowadzenia na rynek w 2013 roku Outlandera PHEV, wyposażonego w innowacyjny hybrydowy układ napędowy, łączący silniki elektryczne i silnik benzynowy. Mitsubishi Outlander PHEV jest najlepiej sprzedawanym pojazdem plug-in w Europie I na świecie.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie