EFFIE AWARDS 2019 przyznane - Nestlé Polska wśród „Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland”
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w kategorii Long Term Marketing Excellence za kampanię marki Maggi „Daj się zaskoczyć” oraz brązowe Effie dla kampanii Winiary „Misja Kaszotto” w kategorii Żywność.
Effie Awards to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży reklamowej na świecie. Po raz pierwszy przeprowadzono go w 1968 roku w Nowym Yorku. Polska jest obecnie jednym z 55 krajów, gdzie jest on organizowany. Tegoroczne rozdanie było wyjątkowe, bo związane z jubileuszem istnienia nagród. Kapituła postanowiła wyróżnić marki, których komunikacja przez lata charakteryzowała się skutecznością, budując ich rozpoznawalność i wizerunek oraz przynosząc ponadprzeciętne efekty biznesowe.
„To dla nas ogromne wyróżnienie, które potwierdza długoterminową konsekwencję strategiczną i efektywność komunikacji naszych marek. Dziękujemy wszystkim partnerom zaangażowanym w tworzenie naszych kampanii – zaznacza Zbigniew Skarżyński, Marketing Communication Manager, Nestlé Polska.
Za realizację obydwu projektów odpowiadają agencje: Publicis i Wavemaker
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.