polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” (45) Niestrawna dieta Olgi Tokarczuk. Co nam serwuje nowa noblistka

W tym, co pisze Tokarczuk, nie-Polacy są ważniejsi od Polaków, niekatolicy od katolików, a zwierzęta od ludzi. Co nam serwuje nowa noblistka? wyjaśnia Krzysztof Masłoń w artykule „Mitotwórstwo Olgi Tokarczuk”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Tusk nie zaryzykuje starcia z Dudą – mówi Michał Dworczyk, szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.

Dwa nowe seriale przemycają problemy związane z imigrantami. Jeden wskazuje na nie, ale podszyty jest fałszem.

Drugi to toporna propaganda zauważa Marcin Makowski w artykule „Fantastyka politycznie poprawna”.

Dopóki system będzie karał ekonomicznie za posiadanie dzieci, dopóty nie przezwyciężymy kryzysu demograficznego – przekonuje Przemysław Załuska w tekście „Tylko frajerzy mają dzieci”.

Zwycięstwo antyfideszowej koalicji w Budapeszcie pokazało siłę opozycji podobnej do polskiego anty-PiS. Teraz czeka ją czas próby pisze Maciej Szymanowski w tekście „Budapeszt przejęty”.

Niemal 90 proc. krajów świata boryka się już z wolniejszym wzrostem gospodarczym. Słabnie globalny handel. Coraz gorsze są wyniki produkcji. Ryzyko wybuchu nowego kryzysu nie było tak wysokie od 10 lat. Również Polacy mają powody do obaw zauważa Jacek Przybylski w artykule „Nadciąga groźne spowolnienie”.

 

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również fragment książki „Z Oflagu do Tobruku i w nieznane”.

 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 4 listopada 2019

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

więcej z kategorii polityka