towary konsumpcyjne

Lizak lepszy niż psikus

Z roku na rok Halloween zyskuje w Polsce coraz większą rzeszę zwolenników. Jak pokazują badania marketingowe, co czwarty Polak planował w ubiegłym roku swój budżet domowy z uwzględnieniem święta przypadającego na 31 października. Ponad jedna trzecia konsumentów chciała go przeznaczyć na słodycze oraz dekoracje. To cenna wskazówka dla producentów i sprzedawców, którzy nawiązując do coraz bardziej popularnej w naszym kraju mody, mają szansę dotrzeć z dedykowaną ofertą do szerokiego grona odbiorców.

Halloween w polskim domu                                                           

Obchodzenie święta przypadającego 31 października deklaruje coraz większa liczba Polaków. Jeszcze nie wszystkie amerykańskie zwyczaje wpisały się w naszą mentalność, ale obserwujemy stale rosnące zainteresowanie Halloween. Według badań przeprowadzonych przez  Kantar Millwardbrown[1] w ubiegłym roku straszne święto planował świętować co czwarty z nas, a 12% badanych konsumentów zadeklarowało, że na te obchody przeznaczy ponad 100 zł. Otwartość Polaków na międzynarodową modę sprawia, że Halloween, podobnie jak Walentynki ma szansę wpisać się na stałe do kalendarza naszych świąt tworząc tym samym przestrzeń handlową dla producentów i sprzedawców. Zwłaszcza, że jak pokazują badania Kantar polscy konsumenci poszukują w sieciach handlowych przed 31 października przede wszystkim słodyczy w specjalnych opakowaniach (37%) oraz okolicznościowych gadżetów i dekoracji (33%).

„Strasznie” dobre lizaki

Naprzeciw potrzebom polskiego klienta, sięgającego po dedykowane produkty, wyszła marka Chupa Chups, która już od kilku lat oferuje specjalne lizaki, doskonale wpisujące się w klimat strasznego święta. – Halloween to jedno z ulubionych wydarzeń dzieci i młodzieży. Z końcem października to właśnie najmłodsi Polacy szukają w sklepach nie tylko strasznych strojów i gadżetów, lecz także tematycznych przekąsek i łakoci. Chętnie sięgają po czachy z serii Chupa Chups 3D. Poza charakterystycznym kształtem, posiadają one także unikalną strukturę. Lizaki składają się dwóch elementów wzbogacających doznania smakowe: musującej góry i klasycznej dolnej części. To idealna przekąska, która sprawi przyjemność każdemu, kto dostanie ją przy okazji halloweenowej zabawy „cukierek albo psikus”– mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Zakupy na oko

Sprzedaż specjalnej oferty związanej z Halloween to niewątpliwie okazja do dotarcia do szerokiego grona nowych odbiorców ale i świetny sposób na budowanie lojalności wśród stałych klientów, którzy docenią pojawienie się jej w proponowanym asortymencie. Gorączka związana z Halloween gości w coraz większej przestrzeni handlowej, zarówno stacjonarnie, jak i online. Dedykowane mailingi realizowane przez sklepy internetowe, promocje, czy aranżacje witryn i wnętrz poszczególnych placówek handlowych przykuwają uwagę konsumentów i zachęcają ich do zakupów.

Cena produktów: 1,99 zł/ sztuka, 29,99 zł/ opakowanie „czacha” + 10 lizaków

 

 

[1] https://www.rp.pl/Handel/310309897-Halloween-ma-coraz-wiecej-zwolennikow.html

kontakt dla mediów
Client Service Director, Synertime
Żaneta Hiszpańska

z.hiszpanska@synertime.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Client Service Director, Synertime
Żaneta Hiszpańska

z.hiszpanska@synertime.pl

informacje o firmie